Alla inlägg under juli 2008

Av Louise - 18 juli 2008 10:40

Sådär ja, mamma ringde. Jag ska visst åka ut till Söderköping o hämta hunden, plus bilen. Nice.
Eller ja, ha Busan som sällskap en natt ska bli trevligt, o ha bilen till imorn ska bli ännu trevligare :D

Så nu behöver jag inte oroa mig för o cykla hem kl 23,30 inatt.

Jag är trött.
Men nu får jag inte sova lite till heller. Blir o lägga sig i badet nu!


Kärlek <3

Av Louise - 18 juli 2008 09:17

Fuck no.
Vaknade för en timme sen typ, surt sa räven.
Ligger dock kvar i sängen o tänker banne mig sova lite till.
Om jag kan. Varför är jag alltid så pigg när jag ska få ha mina sovmorgnar?
Jag somnade ju liksom två igår, så jag borde ju va tröttare.

Igår va en helkul dag på jobbet.
Erik vräkte ur sig att han både hata mig och att han skulle döda mig.
Skämt dock, I hope! Vill ju inte att bästaste ska hata mig :D
Sen tryckte Alex in mig i ett hörn o hota mig med kniven, när Erik slutat så kom dom båda två o tryckte in mig i hörnet. Snälla arbetskamrater man har.

Haha, jag hade rast när Erik slutade varpå han tyckte jag skulle bjuda honom på glass.
L: Nej men du är skyldig mig en glass.

E: Ja jag kan bjuda, eller va fan jag har ju inga pengar ju. Jag tar en stor glass så kan du med smaka.

Går in i personalrummet o han frågar om jag vill ha, jag tacka nej, två sekunder senare är den slut :D
L: Du kan verkligen äta glass!
E: Yes I caaan!


Jag försökte få honom att häva mitt läskförbud, det funkade inte riktigt.
L: Men på min födelsedag kan jag la få dricka en flaska (1,5l).
E: Nae, en burk kan du få.
L: Men, en liten flaska då.
E: Nej en burk.
L: Flaska, vafan en flaska bara (i ren desperassion eller vad det heter)
E: Nej en burk.

Varpå vi tar i hand på det. Så ja, en burk cola light blir det på min födelsedag.
Jag försökte till o med att jag skulle sluta igen efter sommaren om jag fick börja nu. Men inte ens det gick han med på. :)
Erik är stenhård!


Flisus va ju i sitt esse med i köket. Hon har lite citat från gårdagen så jag tjuvar lite :) Även jag var ju där, o nu lyckades visst alla citat handla om Lojzan!


Lisa: Hur går det med tastyn?
Flis: Det finns fyra i skåpet, det är bara att välja!
Lojz: Flisus the bitch!!!

Lojz: Ehmen... två cheese utan gurka då?!
Flis: Du fick ju två nyss?
Lojz: Ja... "två cheese utan gurka då!" - "tack" - "wrooom!"

Lojzan lärde sig en sak på jobbet igår, för tusende gången!!!
Man behöver INTE upprepa vad dom har i påsen, för dom säger ja tack o drar.
Killen skulle egentligen ha en McChicken med pomme o vatten o extra cheese.
Lojzan ger ut och säger. "Så där, två cheese utan gurka, stor pomme o cola."
Ja tack o så åker han iväg.
När nästa kille kommer säger jag: "Du skulle ha två cheese utan gurka va?"
Japp det skulle han ha. Så ja, så gick det. Kan väl inte påstå att det va mitt fel riktigt :)
Så nästa gång ni är på McDonalds o man upprepar vad ni ska ha för mat. Lyssna då. Annars kan det bli lite fel :D

 Oj nu blev det mycket Donkenprat. Illa!


Amelie virrigast i stan ringde förut.
A: Hej, jag skulle bara höra om du vill jobba idag.
L: Jag jobbar redan.
A: Jaha gör du, jag ska bara kolla här. Ja det gör du ja, då ses vi kanske sen då.
L: Det gör vi nog.

Haha. Tror det är hundrade gången hon inte kollat kvällsuppställningen o ringer mig fast jag stänger. Men men :)
Alltid trevligt med samtal kl 8,30!!!!


Nu ska jag banne mig sova vidare.

Jobb ikväll. Niiice, tyvärr slutar ju Flisus the bitch när jag börjar. Erik är ledig o resten har jag inte koll på. :D

Två dagar kvar. Sen seeeeemeeeesteeeer!!!


Kärlek <3

Av Louise - 18 juli 2008 01:41

Hej o hopp!

Bra dag, jobb, massa jobb.
Sen kom min pluttelini Emilia o möspös lite :D
Det va nice.


Imorn ska jag sova... läääänge!
Den som ringer eller messar o förstör den här sovmorgonen I will kill!
Innan 13 är det ringförbud :D


Jag tror min storasyster är avis på mina boobs :D
Haha läs blogg så förstår ni.
Till saken hör att jag inte klämmer ihop dom alls.
Orka bry sig om boobs =)


Kärlek <3

Av Louise - 17 juli 2008 00:21

Haha, satt o kollade på gamla scener från det på youtube. Haha! Dom är ju sjuka dom där grabbarna.
Fatta då, när typ ingen visste vilka de var. Skulle dom göra det idag skulle alla veta att det är skämt för hela gallerian. Bästaste var ju ändå när han skulle ta den sista mannen på snoppen och han skriker inför alla där :) Aah, bästa :D


Om ni vill kolla så kolla in syrrans blogg. www.metrobloggen.se/sassie
Bästaste storasyrrans blogg :P
(Nöjd så Sara?)


Kärlek <3

Av Louise - 17 juli 2008 00:01

Sådär. Dags o gå o lägga sig. Jobb imorn kl 10-19. Uää! Lång dag!
Men men, tre dagar nu sen är det semester... Igen skulle man kunna säga. Har ju vart ledig en vecka nu. Så jäkla skönt!


Blev ju lite husbilssemester o sen nu har jag vart tre dagar i Sörping. Världens ände :)

Har vart lugnt o skönt. Träffat Lotta lite, i måndags fick Fisen se pappa lite o sen träffa vi Tommy lite. Har väl vart helt okej.

Men det är så skönt o va hemma. saknar min lägenhet när jag är borta. Haha!

Va o hämtade mor o far förut. Dom kunde inte riktigt bestämma sig om dom skulle ta Fisen ikväll eller imorn. Mig kvittade det. Men mamma var trött, o pappa ville slippa åka in imorn vid 9 på morgonen o hämta henne. Så dom tog med henne hem iaf efter lite velande. Min sötaste lilla fis. Nya bilder i bilddagboken, lojziofisen från idag.
Sen när jag kom hem softade jag lite, plockade iordning lite. Sen kom bästaste Erik o såg på film med mig. 27 dresses blev det dagen till ära. Haha, den var bra, trodde den skulle vara snäppet bättre. Men den var bra!


I natt kunde jag inte sova. Vet inte vad som flög i mig, låg o vred o vände på mig mer eller mindre hela natten.
Tyvärr är jag sån att om jag inte somnar direkt så ligger jag o tänker en massa, vilket resulterar i att jag inte kan sova för att jag tänker o så blir det en ond cirkel.
Det jag kom fram till inatt är la att jag nog faktiskt är värsta gammal. Iaf i förhållande till vissa andra. =) För annars ser jag mig som relativt ung faktiskt =)
Living the dream!


Sen messa jag lite med Jimmy i morse med. Haha, frågade hur det gick för honom med min autograf. Han hade letat men hade inte lyckats hitta min blivande man Henrik Lundqvist. Illa, men tack ändå :)
Verkar iaf som han kommer i Aug nu, haha, sambo i 7 veckor. Ska bli intressant o se hur det är o ha någon annan i min heliga lägenhet :D
Någon annan som har en vilja om vad han ska få se på tv :P
Det enda jag vet är att det lär la bli lite nyhetstittande för mig då :)
Men han kommer nog inte va här så mycket. Han kommer nog jobba mest. Han o hans radio :P


Nej ni, nu ska jag sova.
Kärlek <3

Av Louise - 15 juli 2008 22:49

Nae vars, så illa är det väl inte.
Jag har väl iof inte mycket roligare hemma.
Sitter iaf i Sörping nu. Minifisen sover. Fisen sover o Bella sover. O här sitter jag!
Var o tog ett kvällsdopp i Klarsjön förut. Det var faktiskt ganska nice. Kallt som fan bara :D

Imorn ska jag hem till mitt hem igen. Ska bli skönt o komma hem faktiskt. Få sova i min egen säng o sitta i min egen soffa med min egen dator.
Va ju hemma en dag typ, men det är det enda på två veckor snart. Saknar min lägenhet.


Tor-lör är det jobb. Tors är det 10-19 som gäller, fredag o lördag 17-23,30. Blir väl trevligt.
Sen är det semester två veckor. Så jäkla skönt. Fisen o jag ska enbart mysa o ha det så jäkla bra. Leka, bada, gå promenader. Shoppa, softa ja u name it!


Va o bada på badet idag med. Fick gå in gratis, är man känd i Sörping så är man ;)
Haha!
Längesen jag va på badet här. Måste va typ 7 år sen. Det va innan jag o Daniel blev tillsammans iaf. O det är ju snart 7 år sen.
Grattis på födelsedagen med Lotta.nu!

Jaja, slutdiskuterat!


Kärlek <3

Av Louise - 15 juli 2008 22:42

Läste på expressen tror jag en läsarkrönika om nån som inte ville föda barn. Hon skulle uppmana alla kvinnor till att säga nej.
Hon vill hellre få ett snitt i magen.

Jag vet inte, jag hade väl en ganska lätt förlossning, 6 min krystvärkar. Typ nada! 3 min efter att de gjort hål på vattnet. Men ändå. Sååå värt det. Så värt den jävla smärtan som man får utstå. Skulle aldrig vrida tillbaka o välja något annat. Min prinsessa!


Och så avslutar hon med att äktenskapen spricker. Ja men de gör de väl iaf. Barn eller inte barn.
Nu har jag aldrig vart gift, men jag anser mig ha haft ett långt förhållande. O det sprack. Med eller utan barn =)
Hade vi fått reda på tidigare att jag va med barn så kanske vi hade kämpat på ett tag till, vi kanske till o med fortfarande vart tillsammans. Men jag anser ändå att det bästa hände, men iaf.
Barn eller inte barn, äktenskap o förhållande tar i många fall slut ändå.


Bittra tant!


Kärlek <3

Av Louise - 14 juli 2008 22:58

Blev en ganska trevlig dag hur som helst.
Träffade Lotta lite o sen Tommy med o så har Fisen o jag myst massa.
Nu ska vi nana udde.
Imorn fyller Lotta år så då ska vi dit!


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards