Direktlänk till inlägg 20 november 2008

Förlåt mig, jag är jobbig!!!

Av Louise - 20 november 2008 22:33

Okej jag ber hundra tusen gånger om ursäkt. Men nu lämnar jag även denna blogg. Jag vill ha en fin blogg, med en fin header o allt sånt där. Så jag går över till blogg.se. Det var där jag började min resa som bloggare.


Nu 3 år och 4 bloggar senare så går jag tillbaka dit. Jag inser att kanske de är bäst. Jag hoppas ni följer med mig dit och att ni inte tycker jag är alldeles störd i skallen som byter blogg så ofta...


Ombyte förnöjer mina vänner.


Och kanske att jag gör ett ltiet gästspel här nån gång då o då...


http://singelmorsans.blogg.se


Gör ett besök är ni söta.


Over and out.

Kärlek <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 27 november 2008 08:07

Hej mina söta läsare. Det är kul att ni fortfarande hittar hit med tanke på att jag inte skriver här längre.   Men snälla besök gärna min nya blogg. Ni är fortfarande fler läsare här, än på min nya blogg. VARJE DAG!   Så klicka in på: http://singelmo...

Av Louise - 22 november 2008 01:58

Seriöst mina söta läsare, vart är ni?   Igår hade jag 60 läsare i den här bloggen som jag inte bloggar i längre. Men bara 28 i min nya blogg.I förrgår hade jag 78 läsare i den här bloggen. Följ gärna med till min nya blogg. Jag tycker om er :D   http...

Av Louise - 20 november 2008 18:54

Har ni det bra? Här är det toppen faktiskt. Vi har en riktigt bra dag =) Om man nu inte tänker på allt plugg som ligger framför mig imorgon bitti. Men det glömmer vi för ett par timmar tycker jag =)   Jag är inte sugen på o plugga imorn. Jag är sugen...

PM

Av Louise - 20 november 2008 14:10

Haha, mötte Norrmannen på väg hem från stan. Han hade inte börjat han heller, han hade iof inte ens gjort sin observation o det har ju faktiskt jag gjort =) Imorn är det han och jag och säkert många andra i klassen som ska kriga om böckerna. Jag komm...

Av Louise - 20 november 2008 11:09

Har precis läst om PM:et som ska skrivas. Och helt plötsligt känner jag mig lugn över det =) Mmm, me like :D Det som känns jobbigt är att försöka få in allt på MAX två sidor. 1,5 radavstånd. Hmm, det blir ganska kämpigt. Känns som att jag skulle kunn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards