Alla inlägg den 17 november 2008

Av Louise - 17 november 2008 22:55

Haha, jaja, rubriken fick ni bara för att det är nollkoll i huvudet nu och den låten var på tv =)


Sitter i soffan nu o softar lite. Fisen somnade ganska nyss, så jävla illa men hon stördes hela tiden när hon skulle sova.


Först kom Matte, sen gick Matte, sen kom han tillbaka o sen kom han in igen för o säga att han skulle dra. Ja o på den vägen var det.

Nu har han iaf gått. Han drog till Navestad, hade lovat nån kompis o komma, vad vet jag. Han är ju så yr. Han var la här en timme typ, haha, o under hela den timmen typ så låg jag inne i sängen med Fisen så vi hann inte ses mycket.
Han hann dock smyga sig på mig o skrämma livet ur mig under tiden han var här. Härligt :)


Jag ska slänga mig i sängen nu. Imorn är det dagis för skruttungen och jag ska sätta mig på skolan o plugga, eller sitta hemma. Vi får se. Skolan tror jag =)

Skulle behöva städa massa med. O det är lättast när Fisen är borta. Men vi får se vad som hinns med imorn =)


O jag har blockat min jävla dosa igen. Det är illa. Men den här gången kanske jag kan välja min gamla kod igen så kanske det kan bli rätt =) Yihaa!


Kärlek <3

Av Louise - 17 november 2008 19:55

Idag har Fis o jag haft en massa-mys-dag.

Det är skönt när man har henne hela dagen, inget dagis eller nått sånt. Men det innebär ju dock mer plugg nu i veckan. Imorn tänkte jag sitta på bibban all day long. Se hur det går...

Det är ju så sjukt tråkigt att bara läsa.. Men jag ska ju snart börja koda min observation. Haha, det blir nog jobbigt. Men kul =)


Vi har dansat, både hemma och bland folk. Haha =)

Vi dansade omkring på Donken när vi var där. Kevin jag o Olivia dansade omkring o hade jättekul. So what om folk tittar liksom =) Dom är ju små. Det är skönt när man har en anledning/bortförklaring till att kunna göra bort sig =)


Sen gick vi hem o sov middag ihop och sen har vi myst me Nemo o mat. gottigottgott. Nu dansar hon o sjunger i mikrofonen. Haha!


Ska kolla på Friskis hemsida om det finns sånt familjelek nån dag så vi kan gå. Ska kolla upp dans med. Men tror barnen måste vara lite större. Men hon älskar ju verkligen o dansa o härma o så :D


Nu sitter jag o väntar på Matte, haha, oväntat va?

Han skulle komma förbi sa han. Får la se om han verkligen gör det. Han är ganska dålig på sånt där.

Tommy messa nyss att jag skulle ringa, men så när jag ringer så har han inte tid o prata. Haha. Rolig grabb det där asså.


Funderar på om jag ska gå o mysa i sängen med Fisen. Men frågan är om hon kommer kunna somna.


Ser fram emot tisdag. Få iväg alla räkningar, försöka låna någons bil.. typ host host brors host host. Storhandla och sen köpa klappar till mina favoritbebisar =)

Nu ska vi läsa bok.


Kärlek <3

Av Louise - 17 november 2008 17:42

Fan ställde klockan på fyra så hon bara skulle sova lite över en timmes middag. Men vi vaknade 17.oo och helt plötsligt så var det två timmar.

Men men, det kvittar la. Nu ska vi laga till lite mat, sen dra ner o handla o sen blire nog ett varmt bad. Skönt =)


Mys framför tv:n är det nog som gäller efter det och ikväll blire nog lite senare i säng än vad det brukar bli =)

17,oo liksom. aldrig att hon vill sova innan 20,00 =)

Men det gör inget, vi kan mysa med Hitta Nemo.


Nae, om vi skulle kirra lite pytt i panna o sen gå ner o handla lite frulle för den är typ slut. Eller så gick den ut i helgen eller nått sånt =)


Kärlek <3

Av Louise - 17 november 2008 14:51

Nu fick jag G på mitt individuella av Kenneth =)

Så var denna kurs avklarad :D


Wihiii


Kärlek <3

Av Louise - 17 november 2008 14:49

Olivia sover middag, o ja funderar på o lägga mig jag med. Är skittrött.

Gaaah!


Vi var på stan. Olivia hade skitkul med Kevin. Dom busade massor.
Så käkade vi lite lunch o nu sover vi =)


Får blogga mer ikväll, Jag orkar inte :D


Kärlek <3

Av Louise - 17 november 2008 11:27

Vi drar oss nog mot stan istället.

Jag ska ha mina stövlar. Så jag ska möta Natta o så ska vi käka lunch o så.

Jag är trött, och har ont i skallen. Inte kul alls om jag ska vara ärlig. Nu ska vi klä på oss.


Kärlek <3

Av Louise - 17 november 2008 09:37

Hej o hopp.

Vaknade vid kvart i nio kanske. Alltid skönt med sovmorgon. =)

Fisen o jag har ätit frukost o nu blir det o städa av lite, ser ut som apa här hemma så det är fan inte kul. Skulle behöva få iordning i Fisens rum igen. Få ut sängen där o sen in med hennes grejer igen. Men jag vet i fan vart jag ska göra av sängen. Funderar på om den får plats i mitt förråd, men då måste jag nog bli av med alla dessa Jä*la glasflaskor som står där inne. Gaaah!

Vart ska dom ta vägen liksom. Måste ju ha bil om jag ska kunna ta med dom ända ut till jobbet.


Sen ska vi nog ut o leka lite i parken o ta en promenad. Vi är ju lediga idag =)


Nu skulle vi visst läsa bok.

Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards