Alla inlägg den 2 november 2008

Av Louise - 2 november 2008 13:09

Sådär. Om fem min ska jag väcka den lilla råttan som ligger o sover.

En o en halvtimme, that's it.


Jag har iaf hunnit städa typ allt. Ska bara kirra disken så är det iaf halvfint här hemma. Ska la ringa min kära bror med o se om vi ska komma bort en sväng. O så ska jag ringa min kära far med o se om det blir någon hockey idag.

Kanske att Fis kan va kvar hos bror såna fall. =)


Nej, väcka Fis var det nu ja.


Kärlek <3

Av Louise - 2 november 2008 12:00

Fan va tråkiga ni människor är.

Jag har vart vaken sen klockan sju. EN söndag!

Men ni vaknar ju aldrig, först nu börjar några få komma till liv. Men inte många.


Jag som vill läsa bloggar o kolla bilddagböcker. Men inget har ni till mig.


Illa.


Ska fortsätta städa då.

Så kanske lika bra att ni inte har nånting o ge mig.


Kärlek <3

Av Louise - 2 november 2008 07:58

När vi har en ledig dag då vi kan sova hur länge vi vill. Då vaknar hon till o med innan gå-upp-inför-dagis-tiden.

Tror klockan var 07,10 när fröken började babbla på där inne.

Eftersom att jag sov bort hela jävla (ursäkta språket) dagen igår så har vi lite planer idag istället.


Dels ska vi nog till bror så dom små liven får busa lite.

Sen är det hockey för min del. Får la se om jag har nån babysitter for the little Fis.

Och sen är det myspys med Erik. Får se vad planerna är där. =)

Film o käk ev.


Bilder från Håkan finns i bdb =)


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards