Alla inlägg den 7 november 2008

Av Louise - 7 november 2008 14:34

Och redan var tre sidor skrivna.

Det här är kul. Det är lätt att analysera den här boken.

Svårare är det dock att få in den obligatoriska litteraturen.

Jag har fått in en bok än så länge. En bok som jag inte direkt tycker passar in alls. Men men, den måste typ vara med. Ska försöka få in två till. Men jag tror inte det blir så svårt.


Fan det är sånt här jag vill jobba med. Inte analysera böcker. Haha, men att hjälpa barn och ungdomar som har det svårt. Det är sånt jag brinner för. Tycker det är hemskt att se barn som far illa. Eller läsa om kanske är bättre ordval.

Det är fna förskräckligt hur människor kan låta behandla sina barn,


Nästa vecka är fullplanerad. Det är nice.


Kom precis att tänka på att jag ska vara ensam hela helgen. Det vet jag inte riktigt om jag tycker om. Men jag kommer ju iof inte vara hemma. Ikväll stänger jag, kommer hem vid midnatt o då ska jag läsa igenom det här, kirra det sista o sen sova. Vakna imorn o bege mig till jobbet direkt. Sen direkt från jobbet hem till Sörping för o käka middag med hela familjen. Sen hem till min tomma lägenhet för att sova och sen på söndag upp för att jobba, sen åker jag på matchen, hem till Sörping för o va med min lilla Fis o sen på måndag ska jag hem hit igen. Tis har jag diverse saker planerade, onsdag är det skola o torsdag Sörping igen till mitt fält. Ojojoj =) Veckan kommer nog gå riktigt fort =)

Och helgen med för den delen.


Nu måste jag fortsätta, har en timme kvar innan jag ska börja gå mot jobbet. Tänkte faktiskt passa på o gå nu innan det blir för jävla kallt. Plus att det behöver rensas lite i skallen ibland, och så är det så jäkla skönt o lyssna på bra musik på vägen.

Matte borde titta förbi snart. Han lämnade sin väska här så han slapp bära på den. Men han måste ju hämta den inna jag drar till jobbet. Ja Vad har man inte vänner till? Hahaha... Lasta av sina grejer antagligen...


Nej ni. Nu: Pluggisch!


Kärlek <3

Av Louise - 7 november 2008 12:26

Sådär ja. Tvätten är snart kirrad. Lite småjobbigt att bara ha en maskin. Annars hade jag vart klar för två timmar sen med den. Men men.


Brödet ligger i ugnen. Det är snart klart o det ska bli gott med hemmagjort bröd med ost o gurka på :D

Var sugen på o bröda eget bröd. O det se jättegott ut. hehe, bilder kommer i bdb sen eller imorn eller nått. Idag hinner jag nog banne mig inte.

Massa mer plugg som måste fixas o sen är det stängning ikväll.

 Får se hur den går :S

 Har inte jobbat på en månad nu. Shit asså!

Men det kommer nog gå bra.


Kärlek <3

Av Louise - 7 november 2008 09:15

Sådär ja, då var Fisen avlämnad på dagis. Haha, från att ha gråtit varje gång så går det nu riktigt bra. Dock kändes det inte bra i mitt hjärta när jag vet att jag inte kommer träffa henne förrän imorn, haha. O hon hade inte ens tid o pussa på sin kära mamma.


På vägen hem mötte jag min heta polils. Haha. Fan hade glömt hur snygg han är. Sjuuuukt snygg.


Kommer ihåg en kväll på jobbet när jag skulle stänga med Emilia, Andreas m.fl Då rullar alla polisbilar in, en efter en kommer dom in o ingen snygging ser jag. Men sen i typ sista bilen kommer han.. Åhh =)

Haha.

O jag visste att jag knappt skulle klara av o ta hans beställning, för helt seriöst asså. Han är sjuuuuukt snygg.

O så precis när han ska beställa sin milkshake så kommer Emilia bakifrån o typ viskar lite fint "he he he". Det gjorde ju inte det hela lättare precis. Haha.

Shit pommfrit. Det var tider det =)

Snart kommer hon hem min lilla pulla =)


Men iaf, summan av kardemumman.

Sjukt snygg polis :D


Nu: plugg o tvätt. Men den jävla maskinen är trasig så jag har bara en... OCH massa tvätt. skit!


Kärlek <3

Av Louise - 7 november 2008 07:36

Nu äter lilltjejjan frukost. Jag ska passa på o mejka mig lite, klä på mig o sen ska jag duscha av henne.


Idag åker hon till mamma för jag har jobbhelg. Det vet jag inte om det ska bli så superkul. Men jag träffar ju henne imorn eftersom att vi ska ha middag hos mor o far då. Sen så kommer jag ju till Sörping på söndag o sover där till måndag.


Sen på torsdag ska jag med ut till Sörping o träffa A på mitt fält, o sen på lördag ska jag med ut till Sörping o faktiskt vara på mitt fält o observera. Så det är mycket Sörping ett tag nu =)


Nu ska jag fixas.


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards