Direktlänk till inlägg 7 november 2008

Because I know that's weakness in your eyes.

Av Louise - 7 november 2008 14:34

Och redan var tre sidor skrivna.

Det här är kul. Det är lätt att analysera den här boken.

Svårare är det dock att få in den obligatoriska litteraturen.

Jag har fått in en bok än så länge. En bok som jag inte direkt tycker passar in alls. Men men, den måste typ vara med. Ska försöka få in två till. Men jag tror inte det blir så svårt.


Fan det är sånt här jag vill jobba med. Inte analysera böcker. Haha, men att hjälpa barn och ungdomar som har det svårt. Det är sånt jag brinner för. Tycker det är hemskt att se barn som far illa. Eller läsa om kanske är bättre ordval.

Det är fna förskräckligt hur människor kan låta behandla sina barn,


Nästa vecka är fullplanerad. Det är nice.


Kom precis att tänka på att jag ska vara ensam hela helgen. Det vet jag inte riktigt om jag tycker om. Men jag kommer ju iof inte vara hemma. Ikväll stänger jag, kommer hem vid midnatt o då ska jag läsa igenom det här, kirra det sista o sen sova. Vakna imorn o bege mig till jobbet direkt. Sen direkt från jobbet hem till Sörping för o käka middag med hela familjen. Sen hem till min tomma lägenhet för att sova och sen på söndag upp för att jobba, sen åker jag på matchen, hem till Sörping för o va med min lilla Fis o sen på måndag ska jag hem hit igen. Tis har jag diverse saker planerade, onsdag är det skola o torsdag Sörping igen till mitt fält. Ojojoj =) Veckan kommer nog gå riktigt fort =)

Och helgen med för den delen.


Nu måste jag fortsätta, har en timme kvar innan jag ska börja gå mot jobbet. Tänkte faktiskt passa på o gå nu innan det blir för jävla kallt. Plus att det behöver rensas lite i skallen ibland, och så är det så jäkla skönt o lyssna på bra musik på vägen.

Matte borde titta förbi snart. Han lämnade sin väska här så han slapp bära på den. Men han måste ju hämta den inna jag drar till jobbet. Ja Vad har man inte vänner till? Hahaha... Lasta av sina grejer antagligen...


Nej ni. Nu: Pluggisch!


Kärlek <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 27 november 2008 08:07

Hej mina söta läsare. Det är kul att ni fortfarande hittar hit med tanke på att jag inte skriver här längre.   Men snälla besök gärna min nya blogg. Ni är fortfarande fler läsare här, än på min nya blogg. VARJE DAG!   Så klicka in på: http://singelmo...

Av Louise - 22 november 2008 01:58

Seriöst mina söta läsare, vart är ni?   Igår hade jag 60 läsare i den här bloggen som jag inte bloggar i längre. Men bara 28 i min nya blogg.I förrgår hade jag 78 läsare i den här bloggen. Följ gärna med till min nya blogg. Jag tycker om er :D   http...

Av Louise - 20 november 2008 22:33

Okej jag ber hundra tusen gånger om ursäkt. Men nu lämnar jag även denna blogg. Jag vill ha en fin blogg, med en fin header o allt sånt där. Så jag går över till blogg.se. Det var där jag började min resa som bloggare.   Nu 3 år och 4 bloggar senare ...

Av Louise - 20 november 2008 18:54

Har ni det bra? Här är det toppen faktiskt. Vi har en riktigt bra dag =) Om man nu inte tänker på allt plugg som ligger framför mig imorgon bitti. Men det glömmer vi för ett par timmar tycker jag =)   Jag är inte sugen på o plugga imorn. Jag är sugen...

PM

Av Louise - 20 november 2008 14:10

Haha, mötte Norrmannen på väg hem från stan. Han hade inte börjat han heller, han hade iof inte ens gjort sin observation o det har ju faktiskt jag gjort =) Imorn är det han och jag och säkert många andra i klassen som ska kriga om böckerna. Jag komm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards