Alla inlägg den 3 november 2008

Av Louise - 3 november 2008 11:21

Sara har utmanat mig. Får la göra det då... om ni tjatar liksom.. Mohahhaha. (Gör vadsomhelst för lite rast i pluggandet.)

Asså sara har utmanat mig. http://xtrasaravaganza.blogg.se 
Regler:
Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

7 saker om mej!

  • Jag är shopoholic. Speciellt snygga klänningar, tunikor som jag har till leggings. Min garderob är just nu för liten och jag har en "walk in closet" 
  • Jag älskar att laga mat. Tycker det är jättekul, men skulle vilja vara duktigare. Är dock värdelös på att baka och ser itne mycket nöje i det :D
  • Jag är extremt orolig som människa för såna jag bryr mig om. Antar att det är mammas gener. Om någon ska komma och är sen så ringer jag 100 gånger till den personen svarar. Speciellt om jag vet att människan vart ute kvällen innan och ska gå i mörkret eller har lång väg att åka bil.
  • Jag älskar att sjunga. Singstar o Karaoke är en självklar sak på förfesten =) 
  • Jag älskar hockey och är lite av en hockeynörd. 
  • Jag är extremt mörkrädd. Mår psykiskt dåligt av att gå i mörker och har 112 inknappat på mobilen om jag inte pratar med någon i telefon. Detta har dock blivit lite bättre sen jag flyttade in till stan.
  • Jag har världens sötaste bebis <3


Jag utmanar följande 7 st.

Carro http://milfens.blogg.se
Sandrajobb http://goldticket.blogg.se

Empa http://eempaa.blogg.se

Lina http://marcela.blogg.se

PorrKroook http://attkela.blogg.se

Flisan http://hamsterbonus.blogg.se

Lillis du kan ju köra på din bdb :D

Av Louise - 3 november 2008 10:09

Jag är den största klanten i världshistorien. Råkade trycka på en av dessa jävla länkar på sidan här och hela inlägget försvann.

Fan ni borde börja med nått så att inlägg sparas automatiskt om man kommer på villovägar ifrån det.


Iaf så skrev jag om gårdagen. Jag somnade så fort Erik hade gått så jag orkade inte blogga igår.


Förmiddagen var lugn, jag städade o fixade lite. Busade lite med Fis o så. Sen när hon vaknade efter sin middagskur så gick vi till bror. Olivia skulle leka lite med Oliver medans jag o pappa gick på hockey.

Dom hade jättekul. Lekte med fingerfärg o badade o åt god mat o så.

Brorsan hade gjort egen fiskgratäng, så jäkla gott. Jag ska googla recept o se om det är nått jag ska laga idag :)


Hockeyn var okej. Inte jordens bästa match kanske, men ganska spännande.

Hästen tog ledningen med 3-0. 3-0 ska man aldrig leda med. ALDRIG. Helt plötsligt hade Sunne vänt och det stod 3-4. Shit asså... Men Hästen kom igen... igen. Och matchen slutade 8-4 till Hästen.

Nästa vecka är det match mot Mjölby. Och jag utmanar alla som läser min blogg att komma. Det är gratis inträde och det går gratis buss från resecentrum kl. 15,00 och 15,30. Be there!

Vi ska fylla himmelstalundshallen kompisar :D

Jordens tryck ska det bli :D


Sen var Erik här igår med. Jag hyrde film o den var himla bra. Erik överlät det ansvaret på mig o jag tror han tyckte att jag lyckades. Men jag vet inte :D Haha. O så käka vi mat. Korvstroganoff och ris. Erik är inte riktigt van vid hemlagad mat. Haha, där blire bara Donken. =)

Förr gjorde jag alltid korvstroganoff på påse. Enkelt o smidigt liksom, pulver, vatten, mjölk. Men det är itne så svårt o göra det själv. Sen jag flyttade hemifrån gör jag alltid min egna korvstroganoff. Det blir mums. I'm loving it :D


Nu ska jag plugga :D Fylla i dagisschema och googla på fiskgratäng. Det är dagens plan. Har mailat Focus med nu så jag hoppas dom vill att jag kommer o gör min studie där. Wihii!


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards