Direktlänk till inlägg 3 november 2008

Vad jag bryr mig om är att se som i slowmotion hur du går sönder inuti, så som jag gjorde det.

Av Louise - 3 november 2008 10:09

Jag är den största klanten i världshistorien. Råkade trycka på en av dessa jävla länkar på sidan här och hela inlägget försvann.

Fan ni borde börja med nått så att inlägg sparas automatiskt om man kommer på villovägar ifrån det.


Iaf så skrev jag om gårdagen. Jag somnade så fort Erik hade gått så jag orkade inte blogga igår.


Förmiddagen var lugn, jag städade o fixade lite. Busade lite med Fis o så. Sen när hon vaknade efter sin middagskur så gick vi till bror. Olivia skulle leka lite med Oliver medans jag o pappa gick på hockey.

Dom hade jättekul. Lekte med fingerfärg o badade o åt god mat o så.

Brorsan hade gjort egen fiskgratäng, så jäkla gott. Jag ska googla recept o se om det är nått jag ska laga idag :)


Hockeyn var okej. Inte jordens bästa match kanske, men ganska spännande.

Hästen tog ledningen med 3-0. 3-0 ska man aldrig leda med. ALDRIG. Helt plötsligt hade Sunne vänt och det stod 3-4. Shit asså... Men Hästen kom igen... igen. Och matchen slutade 8-4 till Hästen.

Nästa vecka är det match mot Mjölby. Och jag utmanar alla som läser min blogg att komma. Det är gratis inträde och det går gratis buss från resecentrum kl. 15,00 och 15,30. Be there!

Vi ska fylla himmelstalundshallen kompisar :D

Jordens tryck ska det bli :D


Sen var Erik här igår med. Jag hyrde film o den var himla bra. Erik överlät det ansvaret på mig o jag tror han tyckte att jag lyckades. Men jag vet inte :D Haha. O så käka vi mat. Korvstroganoff och ris. Erik är inte riktigt van vid hemlagad mat. Haha, där blire bara Donken. =)

Förr gjorde jag alltid korvstroganoff på påse. Enkelt o smidigt liksom, pulver, vatten, mjölk. Men det är itne så svårt o göra det själv. Sen jag flyttade hemifrån gör jag alltid min egna korvstroganoff. Det blir mums. I'm loving it :D


Nu ska jag plugga :D Fylla i dagisschema och googla på fiskgratäng. Det är dagens plan. Har mailat Focus med nu så jag hoppas dom vill att jag kommer o gör min studie där. Wihii!


Kärlek <3

 
 
Ingen bild

Lillis

3 november 2008 14:31

Aha, det där med gratis buss till matchen visste jag inte om så danke for that! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 27 november 2008 08:07

Hej mina söta läsare. Det är kul att ni fortfarande hittar hit med tanke på att jag inte skriver här längre.   Men snälla besök gärna min nya blogg. Ni är fortfarande fler läsare här, än på min nya blogg. VARJE DAG!   Så klicka in på: http://singelmo...

Av Louise - 22 november 2008 01:58

Seriöst mina söta läsare, vart är ni?   Igår hade jag 60 läsare i den här bloggen som jag inte bloggar i längre. Men bara 28 i min nya blogg.I förrgår hade jag 78 läsare i den här bloggen. Följ gärna med till min nya blogg. Jag tycker om er :D   http...

Av Louise - 20 november 2008 22:33

Okej jag ber hundra tusen gånger om ursäkt. Men nu lämnar jag även denna blogg. Jag vill ha en fin blogg, med en fin header o allt sånt där. Så jag går över till blogg.se. Det var där jag började min resa som bloggare.   Nu 3 år och 4 bloggar senare ...

Av Louise - 20 november 2008 18:54

Har ni det bra? Här är det toppen faktiskt. Vi har en riktigt bra dag =) Om man nu inte tänker på allt plugg som ligger framför mig imorgon bitti. Men det glömmer vi för ett par timmar tycker jag =)   Jag är inte sugen på o plugga imorn. Jag är sugen...

PM

Av Louise - 20 november 2008 14:10

Haha, mötte Norrmannen på väg hem från stan. Han hade inte börjat han heller, han hade iof inte ens gjort sin observation o det har ju faktiskt jag gjort =) Imorn är det han och jag och säkert många andra i klassen som ska kriga om böckerna. Jag komm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards