Alla inlägg den 4 november 2008

Av Louise - 4 november 2008 12:43

Hejsan hoppsan.

Sitter här med jordens huvudvärk och är precis hemkommen från examination. Det gick bra, bättre än väntat och vi blev alla godkända. Så det var ju skönt.

Ons, tor o fre nu så är det individuell uppsats så den ska jag lösa då. Nu ska jag bara softa lite o städa. Fisens faster kommer i eftermiddag o ska hälsa på. Är första gången hon är här så då måste det ju va riktigt fint :D


Igår var Matte här o skulle hämta sina skivor, då kom Tommy också förbi vilket resulterade i att dom stanna och åt middag med oss. Det blev fiskgratäng o den var jättegod. Haha, men lite väl mycket sås så nästa gång ska det bli mindre sås =)

Sen drog dom vidare till God Vän.

Kvällen tillbringades framför datorn och plugg. Samt att jag såg på Färjan där min fasters ex var med. Haha =) Kul, först tänker man "Vad fan är det där för idioter..." Haha o sen kommer man på att man känner igen dom... Haha!

Matte kom tillbaka o vi åt popcorn o glass. Haha. Det ena ledde till det andra o helt plötsligt vände han popcornskålen över mitt huvud. Så jag har salt i håret =) Det är ju kul.

Men men, får duscha sen. Har inte riktigt tid nu.


Men men, nu ska det städas och sen ska jag hämta skitungen :D


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards