Direktlänk till inlägg 17 november 2008

Massa-mys-dag

Av Louise - 17 november 2008 19:55

Idag har Fis o jag haft en massa-mys-dag.

Det är skönt när man har henne hela dagen, inget dagis eller nått sånt. Men det innebär ju dock mer plugg nu i veckan. Imorn tänkte jag sitta på bibban all day long. Se hur det går...

Det är ju så sjukt tråkigt att bara läsa.. Men jag ska ju snart börja koda min observation. Haha, det blir nog jobbigt. Men kul =)


Vi har dansat, både hemma och bland folk. Haha =)

Vi dansade omkring på Donken när vi var där. Kevin jag o Olivia dansade omkring o hade jättekul. So what om folk tittar liksom =) Dom är ju små. Det är skönt när man har en anledning/bortförklaring till att kunna göra bort sig =)


Sen gick vi hem o sov middag ihop och sen har vi myst me Nemo o mat. gottigottgott. Nu dansar hon o sjunger i mikrofonen. Haha!


Ska kolla på Friskis hemsida om det finns sånt familjelek nån dag så vi kan gå. Ska kolla upp dans med. Men tror barnen måste vara lite större. Men hon älskar ju verkligen o dansa o härma o så :D


Nu sitter jag o väntar på Matte, haha, oväntat va?

Han skulle komma förbi sa han. Får la se om han verkligen gör det. Han är ganska dålig på sånt där.

Tommy messa nyss att jag skulle ringa, men så när jag ringer så har han inte tid o prata. Haha. Rolig grabb det där asså.


Funderar på om jag ska gå o mysa i sängen med Fisen. Men frågan är om hon kommer kunna somna.


Ser fram emot tisdag. Få iväg alla räkningar, försöka låna någons bil.. typ host host brors host host. Storhandla och sen köpa klappar till mina favoritbebisar =)

Nu ska vi läsa bok.


Kärlek <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 27 november 2008 08:07

Hej mina söta läsare. Det är kul att ni fortfarande hittar hit med tanke på att jag inte skriver här längre.   Men snälla besök gärna min nya blogg. Ni är fortfarande fler läsare här, än på min nya blogg. VARJE DAG!   Så klicka in på: http://singelmo...

Av Louise - 22 november 2008 01:58

Seriöst mina söta läsare, vart är ni?   Igår hade jag 60 läsare i den här bloggen som jag inte bloggar i längre. Men bara 28 i min nya blogg.I förrgår hade jag 78 läsare i den här bloggen. Följ gärna med till min nya blogg. Jag tycker om er :D   http...

Av Louise - 20 november 2008 22:33

Okej jag ber hundra tusen gånger om ursäkt. Men nu lämnar jag även denna blogg. Jag vill ha en fin blogg, med en fin header o allt sånt där. Så jag går över till blogg.se. Det var där jag började min resa som bloggare.   Nu 3 år och 4 bloggar senare ...

Av Louise - 20 november 2008 18:54

Har ni det bra? Här är det toppen faktiskt. Vi har en riktigt bra dag =) Om man nu inte tänker på allt plugg som ligger framför mig imorgon bitti. Men det glömmer vi för ett par timmar tycker jag =)   Jag är inte sugen på o plugga imorn. Jag är sugen...

PM

Av Louise - 20 november 2008 14:10

Haha, mötte Norrmannen på väg hem från stan. Han hade inte börjat han heller, han hade iof inte ens gjort sin observation o det har ju faktiskt jag gjort =) Imorn är det han och jag och säkert många andra i klassen som ska kriga om böckerna. Jag komm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards