Alla inlägg den 16 november 2008

Av Louise - 16 november 2008 23:10

Nu är det dags o sova.

Fisen sover sen en halvtimme tillbaka eller nått.

Matte var här förut men han åkte nästan direkt. Tror han skulle till Chrisse.


Orkqar nog egentligen inte blogga. Är toktrött.


God natt!

Kärlek <3

Boa

Av Louise - 16 november 2008 11:07

Fisen kallar morfar för Boa, haha.

Jag tycker det är skitgulligt.


Boaaa, Boaaa.


Förlåt för riktigt dålig uppdatering. Har haft fullt upp, massa att göra och ingen ork till nått bloggande.


Helgen har ägnats åt att vara hos mina föräldrar, mamma har ju dock jobbat men men.

Igår var jag o träffa Betty, har inte sett henne sen i somras. Det var trevligt, vi var o tog en lunch o snacka lite skit.

Sen hämta jag upp Sara o så åkte vi till Öb o kollade lite. Där fick Olivia en lastbil o fyra bilar :)

O så fick hon en traktor på stan med :D

Sen hämtade vi upp Matte som skulle med till Sörping. Han följde med hit en sväng o lekte med Olivias bilar. Haha. Han tyckte nog det var lika kul som Olivia tyckte :D

O sen skjutsade jag ner honom till hans kompisar.

Jag åkte hem o sövde Fisen och sov lite jag med. Var så himla trött. kaan ju bero på att Fis o jag satt vakna i fredagsnatt o kollade på GrisenGreta för hon tokvägrade att sova... :D

Sen åkte jag till mitt fält o observerade. Det var lugnt, fick inte ut mycket utav det igår, men i fredags fick jag en del som jag kan använda. Men jag kommer ju göra fler observationer, då kanske det är lite mer folk o så.


Pratade med Matte o hörde att han var hos Jensa på party så jag åkte förbi o sa hej. Stannade o snackade lite o sen väntade med Matte på hans buss, sen åkte jag hem för o sova =)


Idag äre lugnt, morgonen har vi bara myspysat o nu ska jag duscha lite o sen blire o sova middag med Fis.

I em blire middag hos min mormor o morfar.

Myyys!


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards