Alla inlägg den 8 november 2008

Av Louise - 8 november 2008 21:49

Allt medan vi blir äldre, lär vi oss att vissa personer som vi trodde att aldrig skulle strunta i oss, helt säkert gör just det en dag.
Ditt hjärta kommer att brista, troligen mer än en gång och det blir svårare för varje gång.
Även du själv kommer att ha sönder hjärtan - kom då ihåg hur det kändes när ditt eget gick i bitar.
Du kommer att gräla med din bästa vän.
Du kommer att söka tröst hos en ny älskare, på grund av vad den förra låtit dig gå igenom.
Du kommer att gråta över att tiden går för snabbt och med tiden kommer du att förlora någon du älskar..
Så, ta för många foton, skratta för mycket och älska som om du aldrig blivit sårad, för om du så bara grubblar i 60 sekunder, är det en minut av för evigt förlorad lycka.
Hitta en pojke som säger att du är vacker och inte att du är bra, som ringer upp dig även om du slängt på luren, som stannar uppe bara för att se dig sova.
Vänta på pojken som kysser dig i pannan, som har lust att visa upp dig för hela världen om du så bara var iklädd en säck och som håller din hand inför sina vänner.
Vänta på honom som regelbundet påminner dig om hur mycket han älskar dig och om vilken tur han har som får vara med dig.
Vänta på honom som säger till alla sina vänner: ' Det är hon... '

Fick detta mail i min mailbox. Ibland kan man känna sig väldans prickad.

Det är väl den där killen vi alla vill träffa =)

Nu skulle man maila vidare detta, men eftersom att jag inte orkar o känner att fler läser det här så varsågoda =)


Kärlek <3

Av Louise - 8 november 2008 17:19

Nej ajg är verkligen inte bitter. Inte alls.


Här ligger jag hemma i mörkret med magont som heter duga o ser på Pearl Harbour. Visserligen en ganska bra film, men om man ser till vad jag kunde göra annars så är det surt.


Min familj, mina älskade syskonbarn och min älskade älskade lilla bebis är hos mamma o pappa o äter god mat o umgås.

Själv har jag inte ätit nånting på hela dagen. För jag kan inte. Hungrig är jag la lite smått, men dels mår jag illa, och dels så finns det ingen ork i min kropp till att fixa någon mat.

Jag bad Sara ta med lite mat från mamma o pappa om det blev nått över. Så det hoppas jag verkligen. För mår jag bättre ikväll så kommer jag vara dynghungrig.


Nae, jag ska la återgå till att se den här braiga filmen o fortsätta vara bitter över en jävla magsjuka som inte kunde komma mer lägligt. SURT!


Kärlek <3

Av Louise - 8 november 2008 10:46

Seriöst. Det här är ej okej.

Senaste tre-fyra helgerna jag jobbat så har jag vart sjuk minst en dag av tre. Seriöst, ej okej!


Igår stängde jag, det gick bra, jag mådde bra.

Igår efter stängningen plugga jag, det gick bra och jag mådde bra.

Imorse vaknar jag o då mår jag helt plötsligt skit.

Har ägnat större delen av morgonen på toaletten.

Ej okej!


Jag har så jävla ont i magen. Asså. ONT!


Mamma tyckte vi skulle åka in eftersom att jga haft problem med magont ett tag nu. Men det här är inte sånt magont. Det här är magsjuka ont.

Olivia var också lite magsjuk häromdagen men det var bara en dag, så jag hoppas fan jag är frisk imorn.


Mamma säger också att det här är min kropps sätt att säga att jag behöver vila. Jag har inte tid o vila. Jag måste jobba för jag får ju bara lite i CSN i Dec. Den månaden kommer skita sig, plus att det är jul. Det är ej okej!


Nej men nu går la jag o spyr igen då... :S


Mest surt är ju ändå att jag inte kommer kunna åka till mamma o pappa ikväll o va med på familjemiddagen. Jag som saknar den lilla så mycket o som tyckte det skulle bli kul o umgås lite med familjen. Men nae då. Jag får ligga hemma o spy istället. Men jag är inte bitter.


Kärlek <3

Av Louise - 8 november 2008 00:31

Suuuurt. Jag vill sova...

Ännu mer suuuurt, jag måste plugga färdigt innan jag ens får börja tänka på var sängen står.


Stängning idag. Den gick fint.

Lojzus stängde kök. Det är inte min starka sida men det gick iaf bra.

Det är ganska kul o stänga kök ändå. Jag har aldrig riktigt tyckt om det. Men när man har lite koll på grejerna så är det ganska kul. O banka grilll är fan roligare o roligare för varje gång.


Nu måte jag plugga klart lite fort. Är redan en halvtimme sen. Gaaah!

Blablabla.


Kärlek <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards