Alla inlägg den 18 november 2008

Av Louise - 18 november 2008 17:45

Maten är intagen i magsäcken. Kyckling med sås o ris blev det. skitgott =)


Nu ska vi softa lite, sen blir det ett varmt bad med Fisen och sen är det läggdags. Hon verkar redan pömmig.

Nu ska jag hämta Bappen.


Kärlek <3

Av Louise - 18 november 2008 14:33

Snart är det dags o hämta Skruttungen på dagis. Vad ska vi hitta på för mys idag då?

Hade tänkt att vi skulle ut o gå runt strömmen efter maten. Men regnet öser ner så det verkar inte bli så. O sen är det ju jävla skit asså att det blir mörkt så tidigt på dagarna nu. Jag vågar ju liksom inte gå ut o gå i mörkret :S


Vi ska iaf laga lit egod mat. Idag blire kyckling i ugn med någon god sås och ris till det I think. Eller om man ska köpa pasta. Njae, vi kör på ris. Det finns ju hemma liksom =)

Måste iof ändå handla :D Skulle vara gått med sån bandpasta =)

Hmmm, detta tåls o funderas på :D Eller nått =)
Kan va gott o slippa ris :D


Är lite bitter över att jag fortfarande inte får tag på en speciell person. Jag har ringt ett par gånger nu på ett par dagar. Jag tänker inte ge mig. Jag vill ha mina pengar. Och jag vill veta om han pratat med försäkringskassan. Och vill han inte ha med henne o göra så tycker jag att han kan stå för det, vara en man o säga vad han tänker. MES!


Imorse tog vi sovmorgon. Det är skönt att kunna göra det ibland. Eftersom att jag har hemmaplugg o håller på med antologin så kunde vi ringa o säga att vi sover vidare lite :D

Sånt kan man inte göra sen när man har jobb o grejer :S


Hämta Fisen var det ja =)

Du o jag älskade lilla bebis <3


Kärlek <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards