Alla inlägg den 28 juli 2008

Av Louise - 28 juli 2008 23:05

Det sägs att det ska åska. Klass ett varning, säger mig ingenting, men antar att det brakar på ordentligt såna fall.

Därför ska jag dra ut alla kontakter nu innan jag går o lägger mig.
Sen ska jag hoppas att jag slipper vakna av åskan i natt, så jag slipper ligga o tycka synd om mig själv som inte har en karl som kramar om mig med sina trygga armar när det dundrar på som tusan!

Istället är det Lojzan som får krama om sin lilla fis med sina trygga armar.


God natt.

Kärlek <3

Av Louise - 28 juli 2008 21:52

Jag har hört att jag är en dålig bloggare. O kanske känns det lite så i kroppen också. Men jag har inte haft tid.
Fisen o jag är inne på andra semesterveckan och det är fullt upp hela dagarna. På kvällarna är jag toktrött o då lägger jag inte tiden på o blogga.
O kanske ska man se det lite som positivt att jag är lite av en dålig bloggare ibland. För det borde ju innebära att jag inte behöver rensa skallen, för det är ju oftast därför jag skriver :D

Semester rullar på med full fart, o just nu känns det inte så kul att jag är inne på andra veckan redan. Funderar på att ta semester heeela nästa sommar, har en hel del mammadagar kvar så det borde vara lugnt. Men om jag ska kunna det så måste jag ju spara en del pengar så jag har till hyra m.m För mammapenningen är inte kartig.


Idag var Fisen o jag o kollade på en kanin. Jag funderar på o köpa en. Men jag vet inte än. Det vore så himla kul med ett litet djur, o speciellt för Fisen tror jag. Jag tänkte först en hamster eftersom att jag har bur o allt redan. O kan typ allt om hamstrar, men som sagt. En kanin är ju lite roligare, o lite mer verklig för Fisen. Jaja, det sa iaf funderas på. Har inte råd o köpa någon innan lön i Aug iaf. Hade ju tänkt att göra mitt porträtt på Fisen i Sept efter lön, borde ha råd med det då. Men ev att det blir den lilla ninen istället. Tatuera mig kan jag ju göra senare.

Pengar ja, usch dessa pengar. Jag har det skitbra 11 mån av 12 men nu, denna månad som jag har semester o allt så är ekonomin körd i botten. Har ca 400 kvar. Väntar på mina VAB-pengar o då blire ju lite roligare iaf... Fy asså.
Tror det blir Böda i helgen med. Camilla o Richard ska dit med Oliver, Mattias ska dit med Markus och Sara o John ska dit. O så Fisen o jag så klart! Vi ska nog låna Brors bil o åka dit, sen sover Sara o John i tält o jag får sova i husbilen med bror o Camilla. Det är lyx :P

Det skulle vara sjukt skönt om värmen håller i sig o man kan ligga på stranden i Böda. niice niiiiiiice!
Det är jag värd, o Fisen med :D


Jag har börjat räkna ner till min födelsedag nu, inte för att få lite paket o sånt, nae, mest för att jag ska få dricka min burk cola light då... Hårda Erik, han är benhård. O jag har verkligen varit så jäääävla duktig. Men man blir så sugen på sommaren, speciellt om man jobbar och ser cola efter cola med isbitarna i. Det ser ju verkligen sjukt gott ut.


Jag skulle vilja veta hur länge det är nu som jag varit utan läsk, men jag vetifan, använde inte kalendern så flitigt då, och mina gamla bloggar har jag ju raderat, men kanske att jag skrivit i metrobloggen, ska kolla. Måste veta hur länge det är :D

Nej jag hittar fan inte, men den 24 maj skrev jag att jag va inne på fjärde veckan, vilket borde betyda att det var början på Maj som jag slutade med läsken... Uäää!

Snart tre månader då :)


Sitter o snackar lite med Tomi på msn. Sjukt svårt ibland med engelskan bara, men det är ändå kul att snacka med honom. Få höra lite om vad som händer i livet. Är ju sjukt länge sen vi var i Frankrike.. O faktiskt ganska kul att vi fortfarande pratar då o då på msn.


Räknar ner mina sista dagr i ensamheten med. Eller, ja det där lät konstigt, det jag menar är mina sista dagar som Fisen o jag är ensamma i lägenheten.

Snart är vi sambosar med våran inneboende Jimmy, haha!
Ska bli riktigt kul faktiskt, slippa vara ensam jämt o ständigt om kvällarna. För Fisen sover ju vid 19-tiden. O då sitter jag här. Men nu har man någon o snacka med iaf. Den 18:e typ kommer han. Niice Niiice!


Bilddagboken är uppdaterad.
Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards