Alla inlägg den 18 juli 2008

Av Louise - 18 juli 2008 14:23

Så där då hamna man i Sörping igen. Denna gång hämta jag iof bara bil o hund :D
Skönt, saknar att vara hemma. O hade inte velat sova här. Vet inte vad grejen är, bara att jag vill va hemma!
Emilia ville att jag skulle sova hos henne igår, men jag pallade inte. Ville bara få sova i min egen säng :D Tönt jag är då!


Iaf så är Olivia på minisemester med mormor o morfar idag till imorn eller söndag. Så jag är lite barnledig, men barnledig=jobb så jag ska stänga idag och imorn. Inte så jättekul, men jag behöver ju de jäkla pengarna :S


Saknar mitt hjärtegull <3


Kärlek <3

Av Louise - 18 juli 2008 13:52

Igår satt Emilia jag o systeryster ute o snackade skit hela kvällen.
Kom till att prata om massa människor som man umgåtts med. Och Sara kom fram till att jag är periodare i vänskap.
Jag tröttnar så jävla lätt. Helt sjukt. Men så är det.

Kommer faktiskt ihåg att ajg sa till Daniel när vi varit tillsammans ett tag att jag tyckte det var konstigt att jag fortfarande stod ut med honom eftersom att jag tröttnar sjukt lätt på folk. Men honom var jag ju iof kär i :P

Emilia är väl den närmsta vännen just nu som jag "stått ut" längst med. Hehe!

O så Lotta o Natta då. Men Natta o jag var ju typ inte alls kompisar under fem år, det kom ju tillbaka nu förra året när vi var i Gbg tillsammans :P

Annars så har jag verkligen inga gamla kompisar.
Men jag lider inte för det :D
Lite tråkigt att man inte har nån o prata gamla minnen med bara :D


Kärlek <3

Av Louise - 18 juli 2008 10:40

Sådär ja, mamma ringde. Jag ska visst åka ut till Söderköping o hämta hunden, plus bilen. Nice.
Eller ja, ha Busan som sällskap en natt ska bli trevligt, o ha bilen till imorn ska bli ännu trevligare :D

Så nu behöver jag inte oroa mig för o cykla hem kl 23,30 inatt.

Jag är trött.
Men nu får jag inte sova lite till heller. Blir o lägga sig i badet nu!


Kärlek <3

Av Louise - 18 juli 2008 09:17

Fuck no.
Vaknade för en timme sen typ, surt sa räven.
Ligger dock kvar i sängen o tänker banne mig sova lite till.
Om jag kan. Varför är jag alltid så pigg när jag ska få ha mina sovmorgnar?
Jag somnade ju liksom två igår, så jag borde ju va tröttare.

Igår va en helkul dag på jobbet.
Erik vräkte ur sig att han både hata mig och att han skulle döda mig.
Skämt dock, I hope! Vill ju inte att bästaste ska hata mig :D
Sen tryckte Alex in mig i ett hörn o hota mig med kniven, när Erik slutat så kom dom båda två o tryckte in mig i hörnet. Snälla arbetskamrater man har.

Haha, jag hade rast när Erik slutade varpå han tyckte jag skulle bjuda honom på glass.
L: Nej men du är skyldig mig en glass.

E: Ja jag kan bjuda, eller va fan jag har ju inga pengar ju. Jag tar en stor glass så kan du med smaka.

Går in i personalrummet o han frågar om jag vill ha, jag tacka nej, två sekunder senare är den slut :D
L: Du kan verkligen äta glass!
E: Yes I caaan!


Jag försökte få honom att häva mitt läskförbud, det funkade inte riktigt.
L: Men på min födelsedag kan jag la få dricka en flaska (1,5l).
E: Nae, en burk kan du få.
L: Men, en liten flaska då.
E: Nej en burk.
L: Flaska, vafan en flaska bara (i ren desperassion eller vad det heter)
E: Nej en burk.

Varpå vi tar i hand på det. Så ja, en burk cola light blir det på min födelsedag.
Jag försökte till o med att jag skulle sluta igen efter sommaren om jag fick börja nu. Men inte ens det gick han med på. :)
Erik är stenhård!


Flisus va ju i sitt esse med i köket. Hon har lite citat från gårdagen så jag tjuvar lite :) Även jag var ju där, o nu lyckades visst alla citat handla om Lojzan!


Lisa: Hur går det med tastyn?
Flis: Det finns fyra i skåpet, det är bara att välja!
Lojz: Flisus the bitch!!!

Lojz: Ehmen... två cheese utan gurka då?!
Flis: Du fick ju två nyss?
Lojz: Ja... "två cheese utan gurka då!" - "tack" - "wrooom!"

Lojzan lärde sig en sak på jobbet igår, för tusende gången!!!
Man behöver INTE upprepa vad dom har i påsen, för dom säger ja tack o drar.
Killen skulle egentligen ha en McChicken med pomme o vatten o extra cheese.
Lojzan ger ut och säger. "Så där, två cheese utan gurka, stor pomme o cola."
Ja tack o så åker han iväg.
När nästa kille kommer säger jag: "Du skulle ha två cheese utan gurka va?"
Japp det skulle han ha. Så ja, så gick det. Kan väl inte påstå att det va mitt fel riktigt :)
Så nästa gång ni är på McDonalds o man upprepar vad ni ska ha för mat. Lyssna då. Annars kan det bli lite fel :D

 Oj nu blev det mycket Donkenprat. Illa!


Amelie virrigast i stan ringde förut.
A: Hej, jag skulle bara höra om du vill jobba idag.
L: Jag jobbar redan.
A: Jaha gör du, jag ska bara kolla här. Ja det gör du ja, då ses vi kanske sen då.
L: Det gör vi nog.

Haha. Tror det är hundrade gången hon inte kollat kvällsuppställningen o ringer mig fast jag stänger. Men men :)
Alltid trevligt med samtal kl 8,30!!!!


Nu ska jag banne mig sova vidare.

Jobb ikväll. Niiice, tyvärr slutar ju Flisus the bitch när jag börjar. Erik är ledig o resten har jag inte koll på. :D

Två dagar kvar. Sen seeeeemeeeesteeeer!!!


Kärlek <3

Av Louise - 18 juli 2008 01:41

Hej o hopp!

Bra dag, jobb, massa jobb.
Sen kom min pluttelini Emilia o möspös lite :D
Det va nice.


Imorn ska jag sova... läääänge!
Den som ringer eller messar o förstör den här sovmorgonen I will kill!
Innan 13 är det ringförbud :D


Jag tror min storasyster är avis på mina boobs :D
Haha läs blogg så förstår ni.
Till saken hör att jag inte klämmer ihop dom alls.
Orka bry sig om boobs =)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards