Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Louise - 13 juli 2008 23:53

Nu har jag fått Fisen i säng, hon sov sen middag, med sen middag så menar jag mellan 16,30-18,30. Så jäkla illa. Men hon somnade på en sekund så fort vi kom hem från stan, o sen ville hon inte vakna vid halv sex när jag skulle väcka henne.
Men det gjorde inte så mycket, vi har myst massa på kvällen. O det var bara nice.
Vi fikade med Sara o John på gården med paj o vaniljsås. Nice nice.


Sen busade vi tokmycket i sängen. Haha, hon är ju bara för söt. Älskar dig min prinsessa!

Det gör så ont i mig att veta att inte alla tar del av den lycka som hon ger. Det gör ont i mig att veta att han prioriterar fel, att han inte lär känna den här tjejen som skänker sjukt mycket glädje o kärlek.
Det gör ont i mig att veta att du inte ser henne som din egen,
det gör ont i mig att känna likadant,

o det gör ännu ondare i mig att tänka att hon en dag kanske känner precis likadant.

Vi var på stan idag med Natta o Kevin, o han pratade hela tiden om "pappa R" att han saknar honom. Undrar vart han är.
O jag vill verkligen inte att det är Olivia om ett år.
Du fick mig att tro att det skulle bli ändring på det. Du fick mig att hoppas. Och jag ville verkligen.
Men vi är tillbaka på ruta ett, o frågan är om vi någonsin kommer därifrån.
Frågan är när du ska inse vad du går miste om. För det är massor.


Pratade med en god vän idag, fick höra att det inte gått som de hoppats.
O jag blev så himla ledsen. Känns så himla konstigt att det handlar om en person som jag inte känner alls, men jag bryr mig så himla mycket.
Jag hoppades att det skulle vara över nu. För bådas er skull. Men så börjar det om.  Jävla skit rent ut sagt.
Jag tycker om dig gumman o hoppas verkligen att det blir bra.

I'm not ever alone,

You're not ever alone.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards