Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Louise - 22 juli 2008 22:57

Sådär, då har ungarna kommit o åkt. Jag sitter ensammen i min soffa. Så skönt. trött är jag o jag funderar på att snart, riktigt snart gå o sova min skönhetssömn.
Rikard, min kära bror, ringde förut för o se om jag vill följa med till Rejmyremarken imorn. Så det är morgondagens planer, varken mer eller mindre.


Iaf så provade jag på att vara 4barnsmamma för två dagar och en natt. Barnen är 14, 10 och 7 år gamla, samt Fisen då som är 1 år o fem månader snart.
Jag hade lovat dom att dom skulle få komma o hälsa på o sova över någon gång. Haha, japp, alla tre på en gång.
Men det gick faktiskt himmla bra. Det var lite tjat o lite gnäll o ledsna miner o sånt. Men det klarar la jag :D

Vi va o lekte i Folkparken, spelade Buzz, singstar o såg på film. Käkade pizza o sov. Sen vakna vi o gick till parken igen. Dom älskade hoppkudden. Haha! Bilder finns i bilddagboken. lojziofisen som vanligt :D:D:D:D:D:D


Semester har jag ju med. Dag 2 har redan passerat o den har faktiskt börjat bra. Plus att resten av veckan med är uppbokad.
Imorn marknaden med bror o hans svärföräldrar o Oliver, tror Camilla jobbade men jag vet inte. Ev att hon också är med. Sen på torsdag kanske Lotta kommer o hälsar på, har bott här i ett halvår o hon har aldrig vart här :S

Sen på fredag har jag hört rykten om att man bror ska ha nått grillgrill hemma. Så där kommer jag nog och crashar partyt, haha. Nae vars men jag tänkte nog titta förbi en sväng innan det blir party party eftersom att jag har Fisungen hemma.

Lördag försöker jag dra ihop lite kubb o grill i folkparken om det är fint väder. Så sprid till alla o va med ni också :D Haha!


Nu ska jag iaf sova, måste dricka nått först, kissa bortsa tänderna o sen lyfta över Fisen till hennes säng. För det är ju där hon ska sova numera!


Kärlek <3


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards