Alla inlägg den 2 juli 2008

Av Louise - 2 juli 2008 17:41

Sitter o väntar på min lilla Fis. Har ringt mamma minst hundra gånger. Men hon o Bella är på stan och båda två glömde sina telefoner. Mor o dotter jajjemen.´


Iaf så har jag dammsugat lite, sitter just nu o funderar på om jag ska ta lite sallad. Är lite småhungrig allt.

Fredag blire nog Kolmårdens djurpark med Emilia o Andreas. Får se om Lojzan får låna bilen. Man vet ju aldrig vad mor o far har för planer.


Tänkte ladda upp mina bilder från gårdagenskväll.

Bild1: Crazzyyy Lojzan bakom kulisserna på donken!
2 o 3: Marziih fixar uppfyllning i kylen.
4 o 5: Bästaste Erik glad resp. ARG!

6: Lojzan o Lager craaazzzyyyy
7: Marziih o Lager är sötnosar

8: Andreas som spenderade hela stängningen på kontoret :)
9 o 10: Alex fyller på Olja i bilen. O måste självklart visa motorn :P

11: Tess
12: Grabbarna efter badet.
13: O dom som bangade badet :D


Kärlek <3


Av Louise - 2 juli 2008 01:18

Sådär, då var årets första dopp avklarat.
Skönt.
Tänk för två somrar sen då vi åkte o bada i stort sett varje kväll :)
Men det var då det, nu har vi ju blivit vuxna o skaffat barn (Läs Lojzan, inte vuxen dock men barnbiten =) )
Snackade lite minnen från -06. Bästa sommaren :D


Måste dra igång lite brännboll med någon dag så det blir äkta sommar på Donken!


Nu ska jag sova. Upp tidigt o fixa couscoussallad och diska klart. Måste även plocka klart i vardagsrummet, annars är jag faktiskt hyfsad klar med städningen. Måste köpa ny mopp med. Så ska ni få på moppo!


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards