Alla inlägg den 5 juli 2008

Av Louise - 5 juli 2008 23:31

Vi skulle ju nattbada. Verkar inte bli så.

Erik svarar inte.
Erik ska få stryk imorn.
Lojzan saknar Fisen.


www.bilddagboken.se lojziofisen 


Kärlek <3

Av Louise - 5 juli 2008 22:09

shit va seg Lojzan är. Jobbat 11-20 idag. Igår la jag mig i badet o möspös lite för mig själv, då ringer Emilia o jag hade fem min på mig o fixa schampoo, balsam o påklädning. Samt packa allt som skulle med o komma ut för då stod hon utanför. Det gick undan kan jag säga o vi hamnade i Åby hemma hos henne.
Satt ute en stund o snacka skit o rökte, ja hon alltså. Inte Lojzan.
Sen gick vi in o la oss o snackade ännu mer skit. Haha, tror vi somnade vid 03. Vaknade pigga o glada vid 09 o då käka vi frukost o gjorde oss redo för jobb. Emilia den lilla klantiga pinglan kollade ju fel på dag så hennes pappa fick skjutsa oss istället för o ta bussen :D


Gick till Mediamarkt med min kamera innan jobbet, o om jag kom tillbaka med den idag, med kartong o allt så fick jag en helt ny kamera så doade dom den där eller nått. Men imorn var det försent. Paniiiik!
Ville ju hellre ha en ny kamera än o vänta veckor på att få tillbaka den där.. Så jag ringer Erik o tror jag väcker honom, men det gjorde jag inte, för han jobbade han med. Oväntat eftersom att vi inte jobbar samma helg så precis när jag säger "va fan jobbar du för?" så dör telefonen o det blir tomt. Upp till jobbet o ladda mobilen lite o sen ringer jag alla som jag akn tänka mig är sugen på o göra mig en tjänst. Men det var det ingen som var. Erik kom till jobbet o Lojzan smörade lite. Fick låna hans bil, hans nya fina bil. Hehe, han som försökt hålla så länge på o inte låta mig köra den. Men nu, nu fick jag! O så hann jag hämta kartongen hemma med så fick jag en ny kamera. Sötaste o bästaste ERIK!


Min chef fixade till min stängning på onsdag med. Eller jag gjorde ju förarbetet med men han kirrade biffen :D Snälla Fredrik!
Så nu ska det raggas norrmän :P
Plus att jag ska spendera massa massa massa mysig tid med Fisen istället för o vara ensam hemma o snyfta :P


Igår hade jag en sån där skitdag som man kan ha då o då. Men idag är det så mycket bättre :) Dom där dagarna kommer en gång i månaden. Förstår inte vad det kan vara :D


ikväll blire nattbad iaf. Nu borde jag fixa matlådan. Men är seg och orkar egentligen inte. Men det ska fan inte bli McD-mat imorn. Eller nästa dag, eller nästa heller för den delen. Nu ska Lojzan bli duktig på matlåda igen :)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards