Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Louise - 11 juli 2008 23:52

Sådär, dag tre till ända. Idag har det äntligen börjat hända lite på den här semestern.
Vi lämnade iaf Uddevalla imorse, åkte vidare mot nya äventyr.
Målet var Varberg, jag hoppades på Halmstad men vi hamnade här. O det gör väl inte så mycket, jättefin Camping. Pool på området o nära till havet. Men stranden gjorde mig lite besviken :(
Men men, vi hamnade i poolen iaf. O äntligen börjar det kännas som semester. Olivia älskar ju o bada så det va svinkul :D


Ja vi åkte ju genom Gbg idag med. Haha, mamma som sa:
Tur att vi köpte husbilen då så vi kan komma o bo här ibland.
Eller:
Vad tänker du på? Din göteborgare? Har du redan träffat honom?

Haha men nae det har jag inte. Än så länge är jag dömd.
Men söta Niklas sa:
Det är väl inte konstigt att du är dömd om din blivande man bor i Göteborg.
O det är ju så sant så, så om två år så kanske jag inte är dömd längre :D


Ja sen har det inte hänt så mycket mer. Lekparken o poolen o havet. Där har vi varit!

Imorn bär det av mot Ullared. Nice nice.
Har typ inga pengar alls o handla nått för men nått litet kanske det slinker ner i korgen, vi kan ju bara gå in en/två åt gången, Busan kan ju inte sitta i bilen ensam stackars liten :D


Just det, bilder finns i bilddagboken. Lojziofisen
Men det är utspritt från den åttonde till dagens datum.
Och jag kan ju varna er redan nu, bara bilder på prinsessan :D


Kärlek <3

Av Louise - 11 juli 2008 13:27

Lojzan kom på att Jimmy den lilla skiten är i Båstad. O där är Henke med. Min bästaste snyggaste Henrik Lundqvist.

Så Lojzan drar iväg ett sms till Jimmy:
Jimmy! Seriöst, du är i Båstad. O vad jag vet så är Henke Lundqvist där med. Så träffar du honom så är det din plikt att fixa hans autograf till mig.


Jag fick till svar att han intervjuat massa kändisar o om han ser honom så ska han fixa!

Vem bryr sig om andra kändisar när Henke är i Båstad. Jävlar att vi inte åkte ner mot Skåne =)

Så Jimmy, Kirra biffen till Lojzan!


Kärlek <3

Av Louise - 11 juli 2008 10:55

Hola amigos. Idag kommer ingen sammanfattning av husbilssemestern, ni slipper det =) Idag är det rensahuvudetskriv.


Idag är det den elfte juli tvåtusenåtta. O för två år sen var gänget på Skansen o levde livet. I år sitter jag på husbilssemester med min älskade lilla dotter som jag hade i magen då. Utan att egentligen veta om det, men jag anade.

Idag är dagen som jag betraktar mig själv som singel i två år. Jag vet inte riktigt om det är så egentligen, för vi var tillsammans ett tag till efter den här skansenresan, men det var inte många dagar. O för mig tog det nog slut egentligen redan innan Skansen, men det var då som droppen gick för mig.

Standardrepliken som kom gång på gång där uppe var: Nu är Lojzan singel, ska vi ut o ragga?
Men inte kom vi ut inte. Haha, vi satt o hade skitkul hemma istället. Ja eller hemma hos AK:s farmor.

Men iaf, det jag skulle komma till var att den elfte juli tvåtusensex blev jag singel och den elfte mars tvåtusensju kom Fisen. 8 månader efter att det tog slut med andra ord. Jag hade bara vart med barn en månad när vi bestämde oss för o gå skilda vägar =)
O en månad senare ändå så fick jag svaret på stickan.
Bästaste Fisen var i magen =)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards