Alla inlägg den 21 juli 2008

Av Louise - 21 juli 2008 01:13

Här ligger jag i sängen, redo för o sova. Fisen är överflyttad till sin egen säng för det är där hon ska sova numera!
Imorn börjar min semester på riktigt, men jag var ju ledig idag med.

Vilket iaf innebär att jag borde börja med min hemtenta, imorn hinner jag inte läsa nått men på tisdag kväll så måste jag börja. Det är fan dags, den måste vara klar innan skolan börjar, annars står jag utan CSN, o det vore inte särskilt bra!!!


Emilia, Betty, AndyPan o bästaste Hult var nyss här o möspös lite med mig på gården. Det var trevligt även om det var hypersnabb visit.


Fisen o jag va i Sörping idag, jag åkte ut kl nio imorse för o få mysa lite med min bästaste idag. Sen åkte vi hem till Olivias farmor o farfar med familj. Där var också Olivias halvsyster Felicia som växer så det knakar. PappaFisen tittade bara in en snabbis för han skulle på Bio, o Martin o Elinor o Karro var där o fikade o så. Det var trevligt, o jättegod paj. Det receptet skulle jag vilja ha för den är sjuukt god :D


Nya bilder i bilddagboken. lojziofisen. Ni lär er det snart va?


Nu ska jag sova.
God natt mina vänner.

Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards