Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Louise - 6 juli 2008 20:53

Sådär. Då är dag 2 kirrad.
11-20 idag med. Är inte riktigt van o bara ha långpass så det känns.
När jag cyklade hem från jobbet så var benen jävligt möra. Men det gick helt okej.
Kände mig lite folkilsk där efter rasten. Hade velat va i kök sista timmarna men Betty o Lojzan fick ta hand om DT:n.


Kan det ligga ett glas i happy mealet kanske?

Ja, hon där uppe verkade lite förvirrad.


Det var alltså jag som var den förvirrade människan, o jag förstår alls inte vad dom menade med det. Jäkla folk :)


Nu kommer snart Emilia o Andreas o vi ska snacka lite skit o ha det allmänt nice.
Imorn skulle jag ha jobbat 8-17. Men det blir sovmorgon, tack för den. O jag stänger 17-23,30 istället. Det kan jag faktiskt stå ut med.
Mån o tisdag kvar nu. Imorn bär det av till Sörping o sen är jag där till onsdag. Onsdag bär det av på semester, vet inte riktigt vart den resan tas. Men det märker  vi. Sitta i en husbil med mamma o pappa ett par dar. Vi får väl se hur folkilsk jag är sen :D
Sen kommer jag hem fred eller lördag o då stannar jag antagligen i Sörping, eller om jag åker hem o vill ha lite tid ensam med Fisen. För sen på mån ska jag va i Sörping igen o va där till på onsdagen för mamma o pappa är i Estland eller Lettland eller nått :D
Men men, det var min närmsta vecka. Funderar på om jag ska ta med mig datorn på semestern eller om den ska lämnas hemma. Skulle bli helt tokig utan dator ett par dagar. Men det skulle va jävligt soft o bara låta allt vara o ta en riktig semester. Vi får se hur det blir på tisdag. Ni lär märka iaf :D


Kärlek <3

Av Louise - 6 juli 2008 10:09

Hejsan hoppsan.


Sitter o laddar inför mitt 11-20 pass idag med. Suck!
Men igår var det rätt kul o jobba. Felix var förbi så jag snackade lite skit med honom. Sen av det kul folk som jobbade med. Erik, Mattias, Mattias, Andy, Emilia ja o sen var det säkert fler roliga :D Haha. Men dom var roligast :)
Tror det är typ samma folk idag, men inte Erik då. Men det ska bli niiiice =)
Får foppas på en lugnare kväll idag då. För igår vid 19 rullade driven igång som faan! O jag var ensam med full skärm. Men söta Stefan kom o hjälpte mig lite. Haha, bara det att han är som en yr höna o det gick väl kanske inte så supermycket bättre :P


Men just det.

11-20 idag.
8-17 imorn, eller 17-23,30 för att Erik ska kunna få åka iväg på lite semester.
17-23,30 på tisdag.
O sen, sen är det semester =) O Lojzan är såååå glad.
Ledig ons-ons.
Sen jobbas det bara ons-lör. O sen har LojzanBojzan semester igen =) Wihii, två veckor för bara mig o Fisen som börjar med en halv vecka i Sörping o ta hand om vår lilla Vovve :D


Nu ska jag borsta tänderna. Sen ska jag cykla till jobbet, det är lite kallt ute. Surt sa räven.

 Fan va jag sov inatt. Måste ha sovit superhårt. Somnade direkt o trodde verkligen inte klockan redan var halv tio när jag vaknade. Va nog tur att jag inte följde med Emilia hem som hon ville. Jag behövde nog sova.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards