Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Louise - 14 juli 2008 22:58

Blev en ganska trevlig dag hur som helst.
Träffade Lotta lite o sen Tommy med o så har Fisen o jag myst massa.
Nu ska vi nana udde.
Imorn fyller Lotta år så då ska vi dit!


Kärlek <3

Av Louise - 14 juli 2008 17:40

Sådär ja..

Hemma i Sörping då, vad gör man?
Haha, har redan tråkigt.

Gick o hämta bilen vid halv ett.
Träffade Tommy en stund o åkte omkring lite. ÄLskar ju o köra bil, men det är ju redan känt =)

Åkte hem o skulle gå till LottaPotta men då började det åska så vi tog bilen ner till Fisens pappa o farmor istället.
Jag sa att han kunde höra av sig när han slutar o komma förbi o hälsa på henne här. Blir ju lite skillnad mot o va där nere. Blir liksom inte på samma sätt. Så vi får se om han hör av sig.


Sen träffa vi Lotta en snabbis, åkte o handla lite bröd o fil på Willys. O nu är vi hemma. Får se om pappaFisen kommer förbi annars så sitter vi la här o tråkar :D Snart dags för Fisen o sova, hon sov ju inte så mycket middag. Men vid halv åtta eller nått blire sängen :P


Imorn ska vi nog förbi Lotta.nu som fyller år. Sen evt ja inte vad som händerr.


Kärlek <3

Av Louise - 14 juli 2008 11:19

va fan har du mob för när du inte svara. OCH msn. lixom onödigt. du kan lika gär na bo i en grotta. GROTT MÄNISKA: man får inte tag i dej. MENINGSLÖST: svara då mäniska. "!!!! Jobbig unge


Haha, min lillasyster skrev nyss detta på msn. Jag är inte omöjlig o få tag på. Men Fisen o jag låg i badet o gotta oss :D

Haha, plus att jag har börjat med ljudlöst på mobilen =)


Kärlek <3

Av Louise - 14 juli 2008 09:21

På tal om ingenting.
Olivia envisades ju med att få en giraff när vi var på Kolmården, o jag är lite bitter över det för jag ville ju ha apan =)
Men iaf så slängde hon iväg apan som jag gav henne o tog giraffen o gosade.

Så igår när vi skulle sova så tog jag fram giraffen o tänkte att hon ville gosa. Men hon var rädd för den! haha

Sen sa jag efter en halvtimme typ: Ska du gosa med giraffen?
O började leta efter den. Haha, o hon bara rystade på huvudet o ville absolut inte ha den.


Jag kunde likagärna köpt min apa =)


Kärlek <3

Av Louise - 14 juli 2008 09:05

haha, Olivia o jag vaknade vid halv nio typ. Sen satt hon o skratta massa åt ingenting. Hon bara fnissade. Haha. Såg helt kul ut :D

Nu käkar vi lite frukost, fil o cheerios. Olivia tycker det är supergott, men äter på sitt egna speciella sätt, häller ut lite på bordet o sen äter med fingrarna. Kokounge =)


Sen ska vi bada o fixa oss lite, städa o försöka få lite ordning här hemma o sen ska vi dra oss ner mot resecentrum o hämta bilen.

3 dagar i Sörping nu då, ska ta hand om lilla Busan.


Känns lite skumt, kom precis hem sover två nätter o nu ska man iväg igen. Men det är ju bara hem till mor o far. Plus att jag kommer ha bilen nu i tre dagar. Det är lyx =)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards