Alla inlägg den 31 juli 2008

Av Louise - 31 juli 2008 11:48

Syster ringde imorse o lånade med sig Fisen, så här sitter jag ensammen i soffan o har allmänt tråkigt.

 Funderar på o åka hem till Sörping o kirra bilen, jag fick faktiskt låna den av bror =)
För mig är det terapi att köra bil, helt seriöst. Sätt på en bra skiva o digga bara. Nice som fan!

Jag gick ju o fundera på om jag skulle börja spara till en bil, köpa Eriks kanske. Men sen kom jag på det att jag vill ju inte ha en skitbil. Jag vill ha motor, jag vill kunna gasa o åka fort o höra turboswischet. Det är bil!

När jag precis hade fått mitt körkort så var min dåvarande pojkvän sån att han inte ville ha vilken skit som helst. Haha, o min replik var "Men va fan, bara den rullar framåt så är det väl skitsamma vad det är för bil".
Men nu sitter jag där 4 år senare o tänker precis som honom. Jag antar att mna blir som man umgås.
Men iaf, bil lär det inte bli än iaf, ska la bli klar med min utbildning först, sen får vi ju se vad som händer, vart jag tar vägen o så vidare.


Iaf så ska jag eventuellt köpa en liten kattunge för 0:-. Men jag har inte bestämt mig än, vill ju gärna ha nått djur, har inte råd med en hund. Kaniner luktar visst väldigt illa, o hamstern är kanske lite liten för Fisens små klämmande händer.
Så en katt, hmmm, men den river ju som satan. O jag vill inte att mina tapeter ska gå sönder så jag får betala massa sen. Hmmm, men nu har jag iof tänkt bo här åtminstone två år till. Sen kommer jag enbart flytta om det blir Götet, annars ska jag bo här ännu längre. Lojzan älskar sitt place!!!


Sista dagen i Juli nu, Sista dagen, shit. Sommaren är snart över. Det går fan undan, alldeles för fort. Jag önskar det var sommar i Sverige året om, det skulle vara nått. Men som Bella sa, tänk o fira jul när det är såhär. O det vill jag ju iof inte. Men sommaren kan la utökas till 8 månader om året så kan det vara vår 1,5 månad, höst 1,5 månad och vinter 1 månad. Det vore la nått?
Iaf, Julis sista dag, imorgon går vi in i Augusti. Me love Augusti. Sara fyller, Lojzan fyller, mamma fyller. Skolan börjar, ska faktiskt bli skönt. Men ajg har ändå lite ångest över den. Ser fram som faaaan emot att börja med Antologin, det är nu det händer känns det som. Men det kommer bli så sjukt tomt utan min Josefin. Bästaste Josie ska flytta till Borås. Men Lojzan ska komma o hälsa på, det har hon bestämt.


När skolan börjar kommer också Jimmy, sängen är inställd i Olivias rum o där ska han få sova. Kommer bli sjukt konstigt att ha nån här hela tiden, haha. Men kul samtidigt. Ska bli skönt att inte sitta ensam VARJE kväll efter Olivias läggdags. Fatta vad tomt det kommer bli när han åker till Båstad igen. Två månader med honom i huset o sen bara... Borta!
Undrar hur Fisen kommer reagera. Men det ska bli kul, o gå suveränt. Bara han förstår att det är jag som bor här o jag som bestämmer ALLT, Haha, nae vars =)


Augustifesten nu med, och Rix FM-festivalen. Måste ju ge sig ut lite på stan då. Ska bli kul se lite folk o så.

Sen blire grillfest på gården, Lojzan fyller ju år o inträdesbiljetten är sjuuuukt fina paket ;)

Denna gång ska det bli lugnare än inflyttningsfesten, plus att jag kommer banka in i skallen på alla att fimparna ska vara i askkoppen, samt att jag kommer sätta upp lappar i trappuppgångarna att det blir lite kalas. Men nu är det banne mig sex månader sen sist jag hade fest, vilket iof var enda festen jag haft här med. Förutom lite tjejmys, o kompishäng.


Jaja, nu ska jag softa vidare. Fisen är ju med moster på stan. Egentligen kanske jag skulle tagit tillfället i akt o börja med hemtentan, men moster kanske vill låna henne en sväng imorn med :P


Om 7 dagar är det exakt 2 år sen jag fick plusset på stickan, coolt va?


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards