Direktlänk till inlägg 25 oktober 2008

Sittning

Av Louise - 25 oktober 2008 13:00

Sitter i Borås nu.
Har la vart vakna två timmar eller nått. Det är nice.

Jag mår prima, Jossan däremot mår inte så bra, haha, hon ligger o sover i soffan nu.

Men jag tog det väldans lugnt igår.

Hade sjukt kul.


Fyra timmar på buss var jobbigt. Glömde ju min skolbok med så jag kunde inte plugga heller. Gaah :)

Lyssnade på Håkan och Lasse, haha, verkligen sån tänkarmusik som man kanske inte riktigt ska ha på bussen. Sånt har jag när jag behöver rensa skallen o är ute o går. Men nu blev det sån musik.


Kom fram till Borås vid halv tre o Josie mötte mig vid bussen.

Hon ville ha mat, jag är ju dock som jag är o har inte mycket matlust, men vi drog till ett fint café Viskan hette det. Satt vid fönstret o tittade ut över Viskan... Trevligt värre =)


Sen drog vi vidare för o leta strumpbyxor o leggings... O sen vidare hem.

vi var hemma hos Josie kvart i fem och förfesten började 17 =) Men vi hade gott om tid :D

Klockan 17.00 prick så ringde Johan på dörren, haha, Josie hade precis kommit ut ur duschen. Sen ramlade Emelie, Sara o Markus in dom också..

vinet korkades upp o vi fixade o grejade oss.

Vid kvart i sju drog vi oss mot sittningen. klädseln som gällde var lila. O vi hade alla nått lila på oss. Skitsnygga =)


Toastrarna var skitsnygga dom med. Killen hade lila klänning, o tjejen hade lila kostym... Men jag missade o ta kort på dom i de kläderna... =)

Det var dynggod mat.

Förrätt: Toast Skagen
Huvudrätt: Fläskfilé, potatis och champinjonsås med sallad. Skitgott verkligen.

Efterrätt: Kladdkaka med blåbärsgrädde, klart den skulle vara lila =)


Det var mycket spex o trevligt sällskap.

Massa trevligt folk här nere, o det uppskattas ju alltid... =)

Kommer självklart åka tillbaka =) I vår blire nog.

 Haha, ska skriva sittningsreglerna sen, men nu orkar jag inte. För Josie har vaknat så jag skriver mera sen...


Men iaf så avslutades kvällen på Harrys o sen gick vi hem o sov =)


Idag tänkte jag faktiskt klämma in Martin, men vi får se =)


Kärlek <3

 
 
Ingen bild

Lillis

26 oktober 2008 23:07

Den där menyn är ju klassik som de fletsa gillar. Inkl. jag... hehe.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 27 november 2008 08:07

Hej mina söta läsare. Det är kul att ni fortfarande hittar hit med tanke på att jag inte skriver här längre.   Men snälla besök gärna min nya blogg. Ni är fortfarande fler läsare här, än på min nya blogg. VARJE DAG!   Så klicka in på: http://singelmo...

Av Louise - 22 november 2008 01:58

Seriöst mina söta läsare, vart är ni?   Igår hade jag 60 läsare i den här bloggen som jag inte bloggar i längre. Men bara 28 i min nya blogg.I förrgår hade jag 78 läsare i den här bloggen. Följ gärna med till min nya blogg. Jag tycker om er :D   http...

Av Louise - 20 november 2008 22:33

Okej jag ber hundra tusen gånger om ursäkt. Men nu lämnar jag även denna blogg. Jag vill ha en fin blogg, med en fin header o allt sånt där. Så jag går över till blogg.se. Det var där jag började min resa som bloggare.   Nu 3 år och 4 bloggar senare ...

Av Louise - 20 november 2008 18:54

Har ni det bra? Här är det toppen faktiskt. Vi har en riktigt bra dag =) Om man nu inte tänker på allt plugg som ligger framför mig imorgon bitti. Men det glömmer vi för ett par timmar tycker jag =)   Jag är inte sugen på o plugga imorn. Jag är sugen...

PM

Av Louise - 20 november 2008 14:10

Haha, mötte Norrmannen på väg hem från stan. Han hade inte börjat han heller, han hade iof inte ens gjort sin observation o det har ju faktiskt jag gjort =) Imorn är det han och jag och säkert många andra i klassen som ska kriga om böckerna. Jag komm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards