Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av Louise - 20 oktober 2008 22:03

Jajjemen. Det var vad jag såg på msn.


Heter nämligen Borås+Gbg i helgen.

o då skriver Martin: Borås i helgen asså, där bor ju jag nu.

Så honom måste jag klämma in.

Ska hem till honom i hans nya lya på en fika på fredagen =)

Måste försöka klämma in det innan sittningen =)


Kärlek <3

Av Louise - 20 oktober 2008 21:28

Fisen sover, min älskade lilla bebis!


Jag sitter i soffan, trött o lite magont för den jäkla skolan just nu.
Men men. Det går bra.

Imorn blire heldag med hemtentan. Hoppas på o kunna svara på en fråga imorn o sen äre bara två kvar.


Den där jäkla hemtentan. Måste få in den nu, annars kommer aldrig min magvärk gå över.


Kärlek <3

Av Louise - 20 oktober 2008 19:34

Så köpte jag ny hårfärg med... Nu ska den jävla utväxten bort =)


Kärlek <3

Av Louise - 20 oktober 2008 19:12

Nae nu ljög jag faktiskt.

Fredag = Borås.

Lördag = Göteborg.


Det ska bli nice. Sjukt nice.

 Köpte min lila klänning idag med som jag ska ha på mig.

Ska ju på pedsittning o då äre lila som gäller.

Den här helgen kommer bli grym.

Skönt o komma iväg o slippa tänka på allt vad skola o skit heter =)


Idag plinga det på dörren o där stod Tommy. Haha. Det var oväntat. O så försökte han lura mig den jäveln. Säger:
Fan har du hört nått från Matte eller? Han skulle höra av sig, jag tror fan det hänt nått.

O alla som känner mig vet hur orolig jag är av mig... Men så stod han bakom dörren den jäveln =)


Men så drog dom igen o nu sitter jag här ensammen. Tror att Matte kommer tillbaka ikväll, men det vet man ju aldrig. Jag hoppas det iaf. =)


Nu ska jag se om Fisen ritat färdigt o vill nana udde med sin mamma.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards