Alla inlägg den 13 oktober 2008

Av Louise - 13 oktober 2008 23:49

Lojzan ska alltid överanalysera allt. Hela tiden.

O huvudet snurrar o allt går runt, det vrids o vänds.

O ändå kommer jag inte fram till något.
För ena dagen så äre skitnice, o andra dagen äre diss.


"Du skola icke dippa din pomme i någon annans sås"


Och ni! Det där är min sås!!!


Kärlek <3

Av Louise - 13 oktober 2008 22:54

Min bästaste lilla bebis... är sjuk.... IGEN!

Det här är riktigt surt. Vi blir sjuka om varann hela hela tiden.
Det är surt som fan.

Nu är det ögoninfektion och feber. Yihaa!
Måste ringa 1177 eller vad det är imorn o se om man kanske kan få något för ögonen.

 Om det inte är bättre så att säga.


O från gruppen har jag fått massa lustiga sms, har ju inte kunnat vara i skolan idag, o mailen går inte o komma in på. Så jag vet inte riktigt vad det är dom messar om. Men men. Det märker vi la!


Föräldramöte idag med. Drog ut massa på tiden. Haha, jag som hoppades på att det skulle sluta lite tidigare så jag kunde ta en cruise i bilen o få lite terapi o rensa skallen lite. Haha. Men men, det var ett evigt prat om den tråkiga gården (enbart asfalt så långt ögat kan nå. SKITTRÅKIG!) och om förskolans plan (Det finns ingen just nu, alla barn ska skolas in först).

Konstigt nog så känner man sig så himla ung på ett sånt möte. Även om några mammor är i ungefär lika ålder så känns det ändå som att jag är yngst eller nått. Men men. Det gick bra.

Sa till nu också att Fisen blir hemma imorn, så jag slipper ställa klockan! Hell yeah!


Matte var förbi typ en halvtimme efter mötet, sen drog han o skulle träffa sina kompisar. Tråkigt, haha, jag som tyckte han kunde umgås med mig ikväll. Men han kanske tröttnade igårkväll. Tråk!


nae, kanske att man skulle sova då.
Tv:n suger verkligen, och datorn är inte mycket bättre.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards