Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Louise - 3 oktober 2008 19:41

Sådär, sitter o väntar på maten här.

Idag blire fredagsmysmat. Fläskfilé och potatisgratäng. Ska bli dundergott.

Matte skulle komma vid åtta o maten är typ klar.

Är ju tråkigt o laga sån mat tilll sig själv liksom.


Idag åkte Jimmy. Det är allt lite tråkigt.

Man saknar att ha honom här i soffan, o rummet ser alldeles för tomt ut.
Men samtidigt är det skönt. Nu är hemmet vårt igen liksom.

Måste vara skönt för honom o komma hem o sova i sin alldeles egna lilla säng =)

 De här 7 veckorna har gått sjukt fort, o vi har verkligen inte hunnit med det vi pratade om att göra. Så han får allt komma o hälsa på snart igen =)


Nae ni, nu ska jag kolla till maten igen.

Kärlek <3

Av Louise - 3 oktober 2008 09:08

Igår hade jag inte ont på hela dagen. Och idag kändes det lite i magen men det gör liksom inte så ont att jag inte kan gå.
Kanske att det är bra nu =)

Saras piller kanske hjälpte mot det här =)


Och vet ni vad, jag har stopp i mitt jävla avlopp..... IGEN!!!!

Så kommer dom inte innan 17 idag så bor jag i Sörping över helgen, kan ju inte använda toan, inte diska. Inte nånting.

 Nae ni mina vänner. ORKA!


Måste fixa det nu, och snygga till lite här om dom ska komma o fixa skiten idag.


Kärlek <3

Av Louise - 3 oktober 2008 00:19

Sådär ja.
Fisen sover, nästan lika sent som varje kväll. Fan va illa.

Vi gick till Erik för o se Frölunda-Ottowa. Hon somnade på vägen o vaknade efter en stund hos Erik, nästan som att hon sov lite middag. Illa illa!


Hemma hos Erik var också hans bror och kusin. Trevliga grabbar. Ligger kanske i släkten =)


Matchen var la sådär. Kanske ska erkänna att jag inte såg så jättemycket. O missade två av fem mål. Men då var det ju Idol med.


Matte var här också. Men hans kulle till Otten nu. Haha, konstiga människa.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards