Alla inlägg den 9 oktober 2008

Av Louise - 9 oktober 2008 23:08

Idag fick jag se han. På riktigt. Det ni!!!
Vi ska gifta oss han o jag, han vet bara inte om det än ;)


Precis hemkommen efter en kväll på Skandiateatern och en god middag på Golden Bangkok!

Vilka som var där?

Özz, Måns, Soran... Och BJÖRN så klart!!!
Mmm, den killen är min asså. Han är grym. Så jääääävla snygg. Haha. Och Göteborskan. den ska vi inte prata om. Spelar iof ingen roll hur killen ser ut, öppna käten o snacka Göteborska så är jag fast :)


Kvällen tillbringades med Tess o Erik, o det var mys. Erik kom hit vid 18 o vi gick till stan för o käka. Hamnade på Golden Bangkok o åt så jäkla god mat. Det var nice. Friterade räkor blev det för moi, och Erik käkade friterad kyckling. Nice nice.

Sen gick vi till Skandiateatern o möttes av jordens längsta kö. JORDENS längsta kö. Haha som tur var tittade Guul fram där i täten o vi klampade på hos henne. Vadå, vi var ju i sällskap. =) Tess var ju redan inne o såg den innan med, haha, så hon kom ut lagom till att vi redan gått in. O guess what... Jag hade hennes biljett =)
Haha, men den kastades ut genom fönstret så det löste sig.

Vi fick bra platser längst fram på balkongen. Man såg skitbra.


Det var sjuuuukt bra. SJUKT bra. Och jag är lycklig. Väldans lycklig. Fan va kul asså.


Nu försöker jag ringa Matte som inte svarar, undrar vart den människan är. Han ligger la o sover eller nått. Sjuk som han är stackarn. Lär la märka av honom imorn istället då. Men fan va sur jag blir när någon säger åt mig o ringa o så svarar han inte. Gaaah! Haha.


Nu ska jag snart lägga mig hos min lilla sjuka Fis, hoppas hon inte får feber o grejer. Behöver verkligen plugga imorn. Uääää!


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards