Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Louise - 21 oktober 2008 21:25

Usch va trött jag är. Laddar för sängen nu. Haha =)

Kan inte lägga mig för tidigt heller för då kan jag inte somna.


O så är jag lite arg. Gaaah!

Att inte fråga hur hon mår, när ni kan ses. Ingenting. Däremot att svara: Ja det får vi ta o göra.


Jag kommer nog alltid bli arg på dig. Jag kommer nog aldrig kunna släppa. Men egentligen blir jag nog inte arg. Jag blir besviken.

Min plan var inte att det skulle bli så här.

Min plan var att det skulle vara bättre.

 Eller inte bättre. För jag kunde inte ha det bättre än nu. Däremot skulle du kunna ha det bättre än nu. O då skulle jag må bättre. För just nu går det här mig på nerverna..


Kärlek <3

Av Louise - 21 oktober 2008 19:37

Olivia är en glad skit idag.

Haha, Fy fan va skönt att hon inte är tokgnällig längre.

Det var jobbigt. Riktigt jobbigt.


Nu ska vi sova. Tänkte vi kunde busa lite i sängen först, det gillar vi =)


O så trodde jag Matte skulle komma ikväll, men han skulle va hos sin mamma tror jag. Tråk =)
Haha, men imorn ska han följa med på hockey. Första gången någonsin som han ska gå på hockey. Hehe =)


Kärlek <3

Av Louise - 21 oktober 2008 17:31

Sådär. Då har jag hämtat hem min lilla stora kärlek. DAgis hade gått bra, o hon är ju så hiiiimla glad =)

Så vandrade vi ner mot stan, in på banken. Just när jag tagit nummerlappen så kom jag ju på att körkortet ligger kvar hemma. Så jag kunde ju inte låsa upp dosan.

Får fixa det imorn då.


Kärlek <3

Av Louise - 21 oktober 2008 12:58

Fan boken är sjukt tråkig.
Magen är sjukt hungrig.

Blir en macka sen. Gott.


Nu blire lite paus igen. Se Våra bästa år. Haha, den jävla serien asså =)


Sen blire o läsa en timme till innan skitungen ska hämtas :)


Kärlek <3

Av Louise - 21 oktober 2008 11:30

Glömde ju berätta.

Häromdagen när vi hade vart ute på promenad o kom hem så hade katten vält ett glas i köket så det gick i golvet.
Jag såg inte det utan gick in i vardagsrummet med Fisen. O Olivia sprang omkring som hon brukar. Vagnen, dammsugarn, bilen, katten... ja allt som det ska lekas med. Men så hör jag hur hon ropar utifrån köket...

Jag tänkte ju inte mer på det hon är som hon brukar liksom =)


Så kommer hon fram till mig o säger "titta, titta" o så tar hon mig i handen så jag ska följa med. o så pekar hon på glaset o säger "titta, oooj". O hon är så fruktansvärt duktig. Hon visste precis att det inte var något bra och att hon inte fick gå där.


Gaaah, min lilla underbara bebis som är ett litet underbarn!

Mamma älskar dig. Du är så duktig!!!


Kärlek <3

Av Louise - 21 oktober 2008 11:23

Den här boken suger.

Jag somnar nästan, så jag måste verkligen sitta lite så här emellan så jag piggnar till.

Men nu ska jag återgå till boken... Uääää!


Just det, PED-sittning. Hmm, inte en aning vad ped är. Funderar på om det är utbildningen som hon går. Vi ska iaf ha lila kläder på oss o hennes utbildning har lila som färg. Så jag har köpt en lila klänning jag ska ha :D

En sittning är ju när man går på Universitetet och man käkar, dricker o kollar shower m.m O sen blire party efter =)

Det ska bli sjukt kul. Massa studenter. 


Kärlek <3

Av Louise - 21 oktober 2008 10:11

Oj vad jag borde plugga. Massa!

Ska köra en fråga idag, o en fråga imorn. Sen äre skola på torsdag. Kanske att ajg skulle försöka mig på o läsa lite på bussen sen på fredag så jag läser ut en bok då. Men det värsta är att jag blir så jävla åksjuk. Men det kanske löser sig.


Hmm, en mp3 vore ju intehelt fel på fredag heller.
Har iof min Ipod men det är verkligen VÄRDELÖST batteri i den.


Nu är det iaf slut om kortväxta på Oprah, så nu ska jag läsa. Wihii va kul =)

Tur att det spöregnar ute. Då lockar ju inte det iaf. Tyvärr lockar sängen alldeles för mycket =)


Kärlek <3

Av Louise - 21 oktober 2008 10:07

Sitter o ser på Oprah.
Handlar om dvärgar, o jag tycker så synd om den där Zack.

Han äe en av fyra syskon som blev kortväxt. O det är inte därför jag tycker synd om honom. Han är jättesöt.


Men hans pappa asså. Vilket pucko. Ska ragga brudar åt honom.


O han verkar ha så dåligt självförtroende o han verkar inte riktigt trivas med sig själv. Han ser så ledsen ut då o då...


Han va söt =)

Hade jag vart kortväxt så hade jag lätt tagit honom. Haha :D


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards