Alla inlägg den 5 oktober 2008

Av Louise - 5 oktober 2008 20:15

Nu är vi precis hemkomna från kalas.
Det var trevligt. Full fart som vanligt när familjen C samlas.


nu blire o titta lite på Ensam mamma söker. O vartefter ska jag krypa ner i sängen. Ska bli sååå skönt. Ska sova tidigt.

Blir första natten o sova själv på vääääldans länge. Det känns skumt. Eller asså, nu blir jag ju inte helt själv. Fisen sover ju här. Men helgen lär nog bli jättetom när Fisen sover hos mormor o morfar.

Men det är ju massa jobb, o så tänkte jag slänga in lite party med. Så det löser sig nog.


Nae, fyy va trött jag är.

Ska lägga in bilderna sen när Fisungen sover... Om jag orkar.


Kärlek <3

Av Louise - 5 oktober 2008 14:45

Det kan summera den här dagen. Addera lite huvudvärk, en promenad i regnet och ett födelsedagskalas så är ni nästan helt där.


Igår var Matte här, som vanligt. Tommy titta förbi också o hade sina kompisar med sig. Det var fan ett tag sen jag träffa Tommy, o klippt sig hade han gjort. Illa. Han var ju fin i hår =) Men det växer ju ut, o då ska han allt inte hålla på o styra med sånt där. Det bestämmer jag.


När de hade gått så kom min kusin och sen kom min kusindotter. Johanna somna typ direkt. Haha. O Fredda o jag såg filmen vi hyrde. Varg hette den. Helt okej film, men fan va meningslös den kändes. Haha =)

Efter det var ju planen att vi skulle spela. Sist Fredda var här så satt jag o spela med honom till halv två, sen ville jag sova. Det har han klagat på hur länge som helst. Gissa vem som banga spelkväll den här gången då? Jo lilla Fredda så klart. Han ville sova. =) =) =)


Vaknade skapligt imorse. Fisen o jag tvättade. Sen vaknade Johanna o Fredda kolla väl fram ur rummet vid 12tiden kanske? hon va nog till o med ännu mer.
Tre gånger har jag försökt söva Fisen som bara skriker o skriker. Hon vill absolut inte sova middag. Så då får hon la slippa då. Risken finns ju dock att hon somnar på vägen till Bella. O så får vi va vakna till 23 ikväll igen. O det pallar inte jag. Jag vill sova tidigt ikväll. Har skola imorn. Suck. Pallar inte. Men men, sånt som måste göras.


Hon är inte på topp idag den här skitungen.
Igår fick hon två fiskar. Haha, två guldfiskar från Lagerhaus att ha i badet. Hon är artig den här lilla Fian. När hon fick påsen så sa hon tack tack o började gå utåt. Haha=) O när jag sa åt henne att vi måste betala dom först så gick hon fram o la dom på kassan. Hon är ju för smart asså!!!

O när hon går själv o man öppnar grinden åt henne så säger hon alltid tack tack när hon går igenom. ARTIGA UNGE!
Brås på sin mamma of course.


Fan vilken huvudvärk jag har. Den började igår. Me dont like.

Om man skulle börja fixa sig då... Men det känns ju meningslöst när man ska gå i spöregnet till syster yster.

 GAAAH!


Kärlek <3

Av Louise - 5 oktober 2008 09:41

5:e Oktober idag. Shit asså, tiden går fruktansvärt fort, och man undrar var den tar vägen.
Känns knappt som att man såg September. Vad hände?

Nu är det höst på riktigt. iof har det väl nästan varit det ända sen första Augusti då vi såg den sista soldagen. Även där, vad hände? Fan det brukar vara varmt o skönt ända till Oktober. Blir det tidig vinter i år tro?


Iaf så är det Oktober nu. O regnet öser ner. Eller nja, inte öser kanske. Men det regnar. Var nere i tvätten nyss o ska snart ner o hänga. Olivia står redo med nyccklarna o tycker vi ska gå redan. Det är bra att hon håller koll =)


Massa födelsedagar i Oktober med. Först ut är lillasyster som fyller 21 idag. Den lilla skruttungen. Nästa vecka fyller Camilla, o veckan efter det så fyller Karro 25 och Olivias pappa fyller dagarna efter. Gaaah, mycket sötsaker skulle jag gissa på. Eller, vi är iaf bjudna på 3 av 4 kalas. Tror jag.


Sen på Torsdag nu så ska vi ju gå o se på min älskade Björn Gustafsson. Wihiii va kul det ska bli. Me like =) Ska ju gå med Erik o Tess. Ska bli myyys.


Sen den 24 packar jag väskan o drar till Borås. Ska träffa Josie o va hemma hos henne fredag-lördag. O sen på lördagen drar vi till Göteborg o partajar loss,O på söndagen packar vi väskan o åker hemåt. Det ska bli nice nice.

ska bli skönt med en ledig helg, och ska bli skönt att komma iväg lite grann.

Haha, o den 29:e okt fråga ju Matte om jag skulle med på Angerfist på Otten. O jag tänkte gå, men va fan ska jag göra där?
Natta sa att det finns två kategorier på brudar.

1. De som dansar halvnakna på dansgolvet. Klädsel: nätstrumbyxor, fluff fluff, kortkort, trekantsbikini. Typ.

2. Flickvännerna som sitter påklädda på läktarn o väntar på att pojkvännerna ska dansa färdigt.
Känns inte som att jag passar in i någon av dessa kategorier. Så jag hoppar :)


Sen den 1 Nov händer ännu mer grejer. Yihaaa!
Jag ska få uppleva massa lycka o kärlek <3

Bästaste Håkan kommer till Norrköping o AK o jag ska återuppleva 2006, fast med ny musik =) Det kommer bli så jävla nice. Och där kommer vi nog passa in. Vi går ju in för o göra oss så fjortis som möjligt :D


Nu ska jag återigen till tvättstugan, måste kirra tvätten så jag har någonting rent när vi ska till syster o käka äppelpaj.


Tänkte bjuda på ett klipp från Angerfist, så kanske ni förstår varför inte SchlagerLojzan passar in på det stället =)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards