Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av Louise - 22 oktober 2008 23:50

Ja va fasen nu ska jag in o bädda ner mig. Tror katten ätit upp sista nappen också nu. Så nu får hon fasen inte vakna inatt....


... Fan va skönt, Sara kastade ut en så nu har vi en till i natt.

Gaaah, jävla katt asså.

Sluta ät upp napparna..., det kan ju fan inte va gott.


O så trodde jag Matte skulle komma.. Får la se om det.


Nu ska jag sova iaf.


Kärlek <3

Av Louise - 22 oktober 2008 23:20

Jossan hade skrivit att vi hade problem.

Gaaah, gör mig nervös gör så.


Sen ringde hon.

Hennes kompisar i Gbg som vi skulle sova hos hade visst båda två gjort slut med sina pojkvänner så sovplatsen var inte riktigt okej längre.

Så eventuellt att det inte blir Gbg utan bara Borås, men vet ni vad. Det är helt okej med mig.


Sittningen kommer nog bli tokrolig, och lördagen får man la hitta på nått annat skojsigt då...


Kärlek <3

Av Louise - 22 oktober 2008 22:10

Oj vad Lojzan tycker om hockey.

Matchen idag var inte så superbra, men ganska rolig.

Slutresultatet blev 11-2 o det är inte illa =)


Jag trodde jag skulle få med mig två söta pojkar på matchen. Men icke sa Nicke, jag blev ensammen med min kära pappa. Men han är inget dåligt sällskap han =)

Erik bangade för han hade nått med sin mamma. Illa Erik, Illa!!! Haha =)

O Matte banga för att det var IFKmatch. Jäkla skit.

Lite besviken blev jag allt. Men visste ju att IFK skulle gå före... Men ett tag tveka han.
Först kom han hem o sa, jag skiter i IFK o följer med dig på hockeyn. Sen prata han i telefon o kom tillbaka o sa, ändrade planer. Jag har ju lovat dom o jag kan inte välja mellan dom o dig. Jag lovade dom innan...

Jahopp, så var det med den matchen o mina söta pojkar... :S


Kärlek <3

Av Louise - 22 oktober 2008 13:24

Fastnade framför tv:n...

Eller vem försöker jag lura?

Jag satte mgi framför tv:n för att jag visste att det är nu.

Det programmet asså.

O bra är det inte heller.

Varför tittar man på skiten?


Kärlek <3

Av Louise - 22 oktober 2008 13:03

Fan ska ju städa o tvätta massa. Men klockan har gått skitfort o jag har gjort nada.

Fan jag är döseg, asså inte trött, inte lat utan bara seg. I kroppen asså.

Jag är hungrig men bregottet är slut o jag vill inte ha en torr macka... =)

Så jag får la handla lite sen när Fisen är hämtad på dagis.


Ska fixa lite mat sen med. Korvstroganoff och ris. Tycker om det. Gott =)

Fisen tycker också om det tror jag =)


Sen äre hockey. Hehe. det ska bli kul. Det är ju fasen två veckor sen sist...


Kärlek <3

Av Louise - 22 oktober 2008 10:01

Hejsan hoppsan alla glada.

Nu har ag varit o lämnat Fisungen på dagis.

Slängt i en maskin o hamnade här.

Ska ta tag i städning, ännu mera tvätt och så lite plugg med.


Dels kommer mamma ikväll så då måste det ju se okej ut.
O dels så vill jag att det ska vara rent o fint när jag kommer hem från Gbg =)

Inte skönt o komma hem efter en helg borta o så se all skit :D
Nae, idag ska det städas =)


O ikväll blire hockey. Undrar om Erik skulle med ikväll. Han måste ju allt det =)

O så ska Matte med också. Hehe, hans första match ever. =)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards