Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Louise - 28 oktober 2008 22:56

Sådär, ännu en dag är till ända, o vad har hänt? Inte mycket.


Pluggat idag, en del. Vilat en del. Man blir så jävla trött av o bara läsa o läsa.

Men boken är riktigt bra. Nu ska den bara analyseras med. Det kommer vli lite jobbigt. Svårt.


Imorn äre Club Aqua och Otten som gäller.

Ena dagen vill jag dit, andra inte.

Imorn vet ja inte riktigt om jag vill dit. Men jag kommer gå.

Ska bli kul o få lite annat o tänka på :D

Och det är nog mycket folk.

Men oj vad jag inte lyssnar på sån musik.


Nu ska jag se klart Brothers & Sisters, o sen blire o läsa ut boken o sova. Det ska bli skönt.


Kärlek <3

Av Louise - 28 oktober 2008 09:53

Sådär, då är man hemkommen efter en promenad fram o tillbaka till dagis. I spöregn.


Ska börja plugga snart, men tänkte jag skulle ta tag i det här med bloggningen =)


Måste ju börja med o kommentera gårdagens lista... Haha, bakom "Har drogat" såå står det att jag har provat. Vilket jag aldrig nånsin har. Haha, men nån som gjorde listan innan hade skrivit dit det. Jag har alltså aldrig gjort nått så dumt :D Skulle inte falla mig in.
Tänkte så inte min kära mor går o blir orolig nu. Haha =)


Annars så har helgen vart fantastiskt rolig.

Sittningen där på fredagen var grym, o jag skulle ju lägga upp sittningsreglerna. För dom är roliga. Men jag vet inte om jag har kvar dom, kanske glömde dom hos Josie. Ska ta reda på det :D

I lördags var det lugnt. Josie var bakis halva dagen, haha! O sen var vi ute o käka o gick på Bio. Soft dag bara =)

Had eju tänkt o säga hej till Martin, men det hanns inte. O det är jag lite ledsen över. Men nästa gång jag åker dit eller förbi så ska jag stanna på en fika. Får la bryta mig in =)

Söndagen var lugn. Vi glömde ju ställa om klockan haha. Så det var soft o ha en timme extra i sängen.
Sen fixade vi oss, gick o tog brunch på stan o sen satte vi oss på bussen för att få komma hem.


Åh gud vad skönt det var att få komma hem. Saknade min prinsessa nått så otroligt mycket så det finns inte. Haha, när pappa ringde videosamtal till mig så jag fick se henne var det lite tårögt i ögonen. O jag förstår inte riktigt. Haha, jag är ju van att hon är där varannan helg. Det är inga konstigheter. Men när jag är hemma så jobbar jag massa o då märker jaag inte riktigt av att jag saknar henne så mycket som jag gör. Men om jag är iväg o tar det lugnt o har tid o tänka o så, då saknar jag henne nått så enormt. Mitt hjärta.

Sen saknade jag ju Matte lite med. Haha.

Somnade dock medans jag sövde Fisen o märkte inte att han hade ringt två gånger på mobilen som låg bredvid och sen ringt på dörren. Haha, men han knackade på fönstret o då vaknade jag.

Grannen frågade idag om jag vägrade släppa in honom när han stod där. Haha =)


Nu ska jag ner i tvättstugan o sen blire o plugga.

Läser just nu Pojken som kallades Det. O den är ju så grymt bra, så det är ju inte svårt o plugga.

Men usch vilken hemsk bok. Att ajg läser den för andra gången är ju helt otroligt, att man gör det frivilligt :S


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards