Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Louise - 10 oktober 2008 10:02

Okej, riktigt så illa var det inte. Men faaan vilken natt vi haft.


Igår vaknade ju Fisungen till o bara skrek. Nappen var uppäten, vällingnappen var uppäten. Jag hade seriöst panik. Vad gör man liksom? Hon bara skrek o skrek o skrek. O det gick inte o trösta henne.


Sen vakna hon till o jag förstod att nu går det inte o få henne o somna om. Så upp o se teletubbies o läsa bok. Fy fan, jag var så trött. O mådde inte bra. Men men. Vid 03 gick vi o la oss. Sen tog det la en halvtimme innan hon kunde somna.

Fatta att jag köper typ 10 nappar i veckan. Minst. Inte konstigt att mina pengar går åt jue. 2 nappar kostar liksom 50:- på hemköp. Gaaah!
Men nu köpte jag 5 st. Borde klara oss lite på dom iaf.


När vi vaknade imorse så kände vi oss piss båda två skulle jag tro. Så det blev o sjukanmäla sig till dagis. Jag hade verkligen behövt den här heldagen i skolan till plugg. Men men, så kan det gå.

Fattar inte varför jag ska bli sjuk mina jobbhelger för???
Nu kan jag inte va sjuk idag heller. Så jag kommer trotsa o gå dit iaf. Fan jag stänger med Flisan, Carlsson OCH ERIK! Fan förstår ni den eller? Det kommer bli så jävla kul ikväll jue :D


Nu ska jag la fortsätta se på Teletubbies. Yihaaa!


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards