Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Louise - 2 oktober 2008 16:28

Hejsan hoppsan.

Precis hemkommen från dagis med en trött liten Fis. Hon ville gå till moster o leka, jag ringde twice men inget svar så jag fick ta in henne här ist. Vill ju inte bara barka in liksom.

Så det blev teletubbies o kex istället =)


Ikväll äre Jimmys sista natt i Norrköping. Vet inte om vi har tänkt o hänga ikväll, tror inte det. Kanske att han vill det. Men jag har ju lite andra planer ja.
Tänkte bege mig till Favvo o se på Frölunda-Ottowa.  Kuligt, dels att se matchen, men också att hänga lite med Erik. Det var ju alldeles för länge sen. Haha, Fisen saknar honom med. Hon brukar ju gå o pussa på honom på mobilen =)

Det läskiga är bara att gå hem ikväll. Men det går nog bra. Annars tar jag spånken så behöver jag bara gå längs kungsgatan o den är ju inte läskig =)


Ska snart börja fixa lite mat. Spaghetti o ostoskinksås blire. Blev så himla sugen på det. Mumma =)


Ringde nyss syster, tänkte att hon kanske skulle äta med mig. Det stod nämligen i hennes blogg att hon hade tänkt komma.
L: hej, tänkte bara höra om du skulle komma hit.
B: Nae, ja täntke det först men jag ångrade mig.
L: Ja vad bra. För jag tänkte gå till Erik ikväll.

B: Nej men jag kommer.

L: Va, men du skulle ju inte komma?
B: Jo men jag ångrade mig igen.

L: Ja men det jag skulle säga var att om du ska komma får du komma snart för jag ska till Erik vid 19.

B: Nej men jag orkar inte.


Haha, vadå beslutsångest.


Nu ska Fisen o jag läsa lite bok. Sen blire mat o bad innan vi ska till Erik. För jag gissar på att hon somnar där eller på vägen hem sen.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards