Alla inlägg den 11 oktober 2008

Av Louise - 11 oktober 2008 19:39

Hejsan hoppsan i galopp!

Sitter hemma, i min soffa, ensam.
Det känns konstigt. Brukar ju ha fullt upp mina jobbarhelger. Jag brukar vara hemma senare, jag brukar ha planer för kvällen. Men nu kom jag hem vid 17, o har INGA planer what so ever för den här kvällen.

Tänkte bara slänga mig i ett bad, o sen sova tidigt ikväll.


Matte var förbi när jag kom hem från jobbet. Frågade om jag skulle med till Wasa ikväll men jag har inga pengar. Annars hade det fasen lockat lite.

O nu pratar jag med Shaffi, o hon berättar att Palace är gratis lördagar innan 00 för oss studenter. Va fan då blir man ju lite sugen på det med... =) Men nae, jag tror inte. vill faktiskt sova tidigt ikväll.


Jag var lite hungrig. Skulle ge mig ut i köket o laga till lite mat. Kollade kylen o då såg jag den... Den låg där o väntade. KAVIAREN! Så det blev äggmacka med kaviar och en tallrik fil till middag. Var så sugen!!!


Jobbat idag då. Det gick bra. Var runner i tvåan så det gick prima. Jag trivs där. Känns som att jag gör bäst ifrån mig där. Däremot blir jag lite "hitler" där som Erik beskriver det. Men men. Det får de ta! Jobba jobba joooobbaaaa!

Imorn ska Lojzan äga köket. Imorn är det mitt kök o det är jag som bestämmer. Me like!!!

Kärlek <3

Av Louise - 11 oktober 2008 00:35

Stängning med favvosarna =)

Från början var tanken att vi skulle vara fem stängare.

Jessika var sjuk o så var vi bara fyra.

Fyra små stängare skulle stänga på Donken.
Flisan brände handen, o så var de bara tre.
Tre små stängare skulle stänga på Donken.
O de hade så himla kul =)


Flisan brände sig som sagt. Vet inte hur hon lyckades men tror hon tappade pommekorgen i fritösen så det stänkte över hela hennes arm o hon hade jätteont. Skittråkigt.


Som tjej ensammen med två killar är man dock lite mobbad.
Grabbarna har hemlisar ihop, o Lojzan fick inte veta.

Elaka pojksnärtar.


Men det var kul. Det tycker jag om =)


Dagens ord: Rånbögmördad


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards