Alla inlägg den 6 oktober 2008

Av Louise - 6 oktober 2008 14:14

Tjenis. Precis hemkommen från skola. Har slängt i mig lite lunch o snart ska jag gå o hämta Fisen. täntke beställa kurslitteratur först, men kirrar nog det när vi kommer hem igen.


Hade handledning i projektet nu på morgonen. Gick bra, Fanns inte så mycket o säga om det. Sen var det föreläsning. Såg att Tony börjat i min klass igen. Det är kul.
Vi va i samma forumgrupp innan jag tog studieuppehåll, o nu hade han också haft ett uppehåll ett år vilekt innebär att han hamna i samma klass nu. Kuligt värre.

Snygg är han också. Haha =)


Föreläsningen var kul. Den här kursen är ju verkligen nått för mig nu. Äntligen kommer sånt som jag vill läsa. Men nu är det mycket o göra. Payback för att förra kursen var lite halvlugn.


Om jag skulle röra mig då. Hämta Fisungen på dagis.

Är sugen på ikea med. Frågade bror om jag får låna hans bil, men tror han jobbar så  får se om han ringer sen.
Annars blire inget.
Vill köpa lite skit till Fisens rum. O eftersom att jag fick lite pengar av Jimmy för att han har bott här så täntke jag att jag kan köpa nått fint till Fisen, eftersom att det är hennes rum han bott i. Ska köpa lite lekgrejer till hennes rum. Hehe!


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards