Alla inlägg den 8 oktober 2008

Av Louise - 8 oktober 2008 23:54

Fan idag har det inte varit en bra dag. Jag mår lite små feset. Vill verkligen inte bli sjuk. Jag kan fan inte bli sjuk i helgen. Jobbarhelg. O den här gången ser jag ju fram emot att jobba jättemycket.
Flisan, Erik o Carlsson. Mina bästaste =)


Hockeyn idag sög verkligen. Hästen spelade urdåligt, och jag vet faktiskt inte vad som hände. En 1-3 förlust idag. Men som dom säger, för varje vunnen match är man ett steg närmre en förlust.
Det hade vart bättre om matcen varit riktigt bra så mitt humör kanske hade blivit lite bättre.


Anledningen till mitt crappy humör är la att Matte o jag råkade i en liten tvist imorse. Vi är fortfarande inte sams, så ni kan ju nog förstå att jag blev förvånad när han sitter på gården o väntar på mig när jag kom hem från matchen. Vet inte riktigt vad han gjorde här. Men men.
Vi gick in o jag la Fisen. Hon tokvägrade o sova. O vi somnade nån gång vid 23.15-23.30 Det har blivit alldeles för sent nu. Varannan dag ungefär brukar det bli så. Jag som hoppades på att hon redan sov när jag kom hem så jag kunde slippa va vaken så sent för en gångs skull. Var så himla trött o ville bara få sova.

När jag vakna var Matte borta. Haha, jag hade ju somnat o inte hört när han öppnade dörren o sa att han skulle gå. Så ja. På den vägen är det.


Jaja, nu ska jag sova. Imorn är det dagen med stort D. Bästaste Björn Gustafsson kommer till stan och jag kommer självklart sitta på första parkett tillsammans med alla andra små fjortisar :D Biljetterna har legat i mitt skåp sen MARS! så fatta att jag längtat. Tiden går för fort asså. Vad hände med sommaren o värmen. Nu äre höst i luften o snart kommer vintern. Usch o fy.


Nae nu ska jag faktiskt sova. Täntke sitta på skolan hela dagen imorgon o plugga. Yihaaa!


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards