Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Louise - 26 oktober 2008 02:01

Idag var vi på Bio, såg Mamma Mia för andra gången. O den var lika bra som förra gången jag såg den. Om inte bättre.

 Innan vi såg den var vi o käka på Grekisk restaurang. Gudomligt gott kan jag lova :) Mums =)


Ringde Martin med o tyckte att vi skulle ses, vad har han gjort då? Jo han har dragit till Gbg för o handla saker på Ikea till sin lägenhet. Vad är det för dumheter?

Men vi skulle ses imorn kanske innan bussen går. Jag kommer bli ledsen om jag inte hinner hälsa på honom alls när jag är här.

Är ju nästan tre år sen jag såg honom. Skulle vara så kul.


Imorn är det hemgång som gäller.

Hur trevligt o roligt det än har vart här så är det alltid så skönt o komma hem.

O jag saknar min lilla prinsessa så mycket så det finns inte ord.

Hon är ju sötast =)


Jag har kommit på... återigen... att jag är en sån där "jobbig mamma". Har ju kort på Olivia i plånboken, OCH på bankkortet. O visst ska jag visa det för typ alla man träffar. Men hon är ju så söt och man är ju så stolt så det är klart man vill visa upp henne..


Nu ska det sovas... Hemgång imorn som sagt =)


Kärlek <3

Av Louise - 26 oktober 2008 01:59

Dom vann.

Borta.

Mot LHC.

Dom vann.

O jag var inte där.

O inte Erik heller.

O dom vann!

Det här är bättre än sex =)


Älskar Frölunda ibland.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards