Alla inlägg den 23 oktober 2008

Av Louise - 23 oktober 2008 23:53

Snart är pengarna på kontot.

Sen är pengarna slut på kontot.

 yihaaa!


Sen ska jag krypa ner i min varma säng, med mitt varma täcke, o bara mysa med mig själv. Det är nice.


O imorn äre mycket som ska fixas innan jag åker.


Kärlek <3

Av Louise - 23 oktober 2008 23:24

Nu sitter jag o ser Shark.

Har blivit lite av en tradition för jag gör det varje kväll.

Ensammen i soffan som jag alltid är. Nästan =)

Olivia sover hos mormor inatt, men ändå har jag fått för mig att jag hört henne 3-4 ggr o vart nära på o rusa in till henne innan jag kommit på att jag faktiskt är ensam hemma :D


Sitter o väntar på att pengarna ska komma in på kontot.
Betala iväg räkningarna o sen se vad det är man akn göra av med i Borås :D

Inte mycket skulle jag tro :(

Men som sagt, ska bli skönt o bara komma iväg.


Halvtimme kvar lite drygt.

Hade det inte vart löning imorn så skulle jag sovit gott i min säng nu.


Kärlek <3

Av Louise - 23 oktober 2008 23:17

Fan när jag kom hem förut sa Matte att han hade fixat datorn.

Den har segat ner sig totalt, o nu har det vart så en vecka eller nått så det måste ju fan vara nått fel.

O jag blev glad, han hade fixat den så den va snabbare.

Men nae då, det höll sig inte länge.

Nu är den lika seg igen.

Fan jag måste ha riktigt bredband. Jag ska kirra det :O)


Kärlek <3

Av Louise - 23 oktober 2008 22:42

Åååh vad jag är sugen på nått, men jag har ingen aning om vad.

Inte alls sugen på godis. Vet itne vad som hänt med mig, haha.

Men varje gång jag går genom affären så funderar jag på o köpa nått gott, men så går jag förbi för jag blir bara äcklad av allt godis.


Imorse hittade en klasskamrat en daim i sin väska o då blev jag med lite sugen, gick o köpte en snickers o ångrade mig nog redan innan jag ens ätit den. Men usch o fy vad det inte var gott.

Haha, vad har hänt med mig. Okej jag har aldrig ritkigt vart ett jättefan av godis. Men ibland blir man sugen o då vill man ha.


O speciellt blir man chokladsugen innan mensen. Inte det hjälpte ens. Jag klarade mig utan den där chokladfrossan den här månaden. Haha =)


Kärlek <3

Av Louise - 23 oktober 2008 22:39

Haha, måste ju berätta.
Igår var pappa o jag på hcokey, som vanligt =)

Så när vi kommer hem är den lilla skitungen hemma.

Pappa o jag ställer oss en bit från varandra o båda ber Olivia om en kram.


Hon sträcker ut armarna, går mot mig, kollar mig rakt i ögonen.

Men så bara lite mindre än en meter ifrån så viker hon av o kastar sig på morfar. Tackar lillFisen. Jag är dissad =)


Morfar är nog Olivias bästis :D


Kärlek <3

Av Louise - 23 oktober 2008 22:34

Imorn blire o gå upp tidigt. Dusch, handla o packa ska fixas.
Orkar inte kirra nått av det idag.

Huvudvärken är total och tröttheten är samma.


Imorn bär det av till Borås och eventuellt Gbg. Vi får se vad som händer.

Ska bli skönt o komma iväg lite från den här staden o slippa tänka på skola, jobb o allt.

Nått jag kommer sakna är min lilla prinsessa dock. Men hon hade vart borta den här helgen hur som helst, så det är okej.


Ska iaf bli sjukt ku. Får itne glömma kameran. Pedsittning imorn. Det ska bli skitskojj. Har inte vart på sittning sen innebandysittningen i Kalmar. O den ägde :)


Kärlek <3

Av Louise - 23 oktober 2008 10:04

Kom ut i köket o såg Olivias hakklapp hänga på stolen.

O då slogs jag av den där känslan.

GAAAAH, vad jag älskar den ungen.

Jag känner den iof hela tiden, men när hon inte är här äre skönt o se såna små saker som gör att det pirrar i magen.


Anledningen till att just haklappen gav mig detta pirr i magen var för att jag sa åt Fisen imorse att hon skulle hänga den på stolen. Och det hade hon gjort. SÖTA SÖTA SÖTA BEBIS!

Mamma älskar dig mest av allt. You rock my world =)


En annan sak.

 Det ENDA jag får höra från henne numera är.

Ja ha en vagn... Ja ha schån vagn..

Ja Olivia vi ska köpa en sån vagn.

Mommo vagn...

Så nu vet du mamma. Haha. hon ska ha en vagn o enligt henne ska du köpa den.


Vi fick nämligen en leksakskatalog hem igår, o när mamma var här o var barnvakt satt hon o Olivia o tittade i den. Haha, o då hitta Olivia den vagnen hon ville ha. Hon skulle sova med katalogen och direkt när hon vaknade sa hon.


Ja ha en schån vagn...


Som sagt.


You rock my world.

Älskar dig bebis.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards