Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Louise - 7 oktober 2008 23:01

Gaaah på vissa människor asså. Jag förstår mig inte på folk. Hur kan man bete sig så? Vad är problemet, och varför kan man inte bara acceptera situationen som den är. Det kan ju inte ha kommit som en överraskning precis. Då var det nog mer surprise för mig, o inte ens för mig var det surprise. Eller nått. Gaaah!


Idag var vi hos Karolina, Fisens faster som flyttat tillbaka till Norrköping. Känns så himla kul. Tycker om den tjejen så himla mycket. Och Olivia o hon kommer jättebra överrens. Felicia var där. Det var kul. Så fick Olivia spendera lite tid med sin lillasyster. Haha. Olivia höll på o krama sönder den lilla stackarn :D

Vi väntade så Olivia fick träffa pappa med. O hon blev så himla glad när han kom. Det var kul o se. Pappa, pappa, pappa, pappa, pappa! Det var det enda som kom ur munnen på henne så länge han var där. Jag hoppas han förstår hur mycket hon tycker om honom så att han kommer o hälsar på henne snart. Det är nästan fyra veckor sen sist nu. Tycker det är alldeles för lång tid emellan. Men men. Så får det väl vara då.


Nu ska jag se Brothers o Sisters, vänta på att Matte skulle komma förbi. O då kommer väl han ta makten över min dator. Imorn är det plugg o tvättstuga som gäller. Yihaa!


Kärlek <3

Av Louise - 7 oktober 2008 18:05

Haha. älskade lilla Fisungen sitter på golvet nu med inte bara en napp i munnen, utan TVÅ! Haha, hon är ju fantastiskt söt.


I natt vägrade hon sova. Haha, hon vaknade vid två o pratade om att hon hade bajs. Vilket hon givetvis inte hade men det fick hon för sig. Haha.

Sen har hon lärt sig att ta på näsan o säga piiip.

Fan vad jag garvade då asså. Hon är sjukt söt den lilla tjejen.


Mat har vi ätit nu med. Proppmätt är jag så det skriker om det. Grillad kyckling o ris blev det. Skitgott rent ut sagt. Fisen verkade också tycka om det för hon bara grävde fram sked efter sked =)

Blev lite över, tänkte spara det till Matte om han skulle komma ikväll. Men det tror jag han gör.


Först ska Fisen o jag till hennes Faster. Hon har flyttat tillbaka till Norrpan o det känns sjukt kul. Så dit ska vi, hon skulle passa lilla Felicia med så då kan Olivia få träffa sin lillasyster lite. Det blir ju inte så ofta. Eller rättare sagt aldrig, så det kan va kul för dom att få busa lite med varann.


Annars är jag lite småsur på en annan person. Att byta nummer utan o säga till mig är inte lite lågt. Att man kan missa en sån sak finns inte i min värld.

Men men. Så kan det vara. Jag räknar veckor jag, fyra vekor på söndag utan ett ord. Hmmm, jag vet inte vad jag ska tycka eller tänka. Jag orkar inte bry mig längre. Jag orkar inte tjata, och jag orkar inte ödsla energi på det. Att du byter nummer utan o berätta det för oss kanske är ett sätt o visa din ståndpunkt. Vad vet jag?


Nu ska vi fixa oss lite så vi kan börja gå vartefter.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards