Direktlänk till inlägg 28 september 2008

Bad day

Av Louise - 28 september 2008 20:04

Fan jag hatar mitt humör varannan söndag då jag har haft en jobbarhelg, vilket innebär att jag sover lite och är hemma lite och ja, gör allt lite.

Nu har jga iof vart hemma ganska mycket den här helgen. Var ju sjuk i fredags, men låg i feberfrossa o mådde skit o hade jätteont så det gjorde ju inte nått för min hemmahelg.
Igår jobbade jag stängning o sen drog jag till Krookus för Partajus. Det var nice. Men innebar en sen hemgång och klockan var minst fyra innan jag kom i säng. Upp kl 8, inte för att jag behövde inte. Bara att min hjärna sa åt min kropp att inte sova mer. Okej, tack för den!

Jobb började 11.30 o jag fick gå hem 13.30 Det var nice. Jag ville hem, o sa åt Alex att om vi säljer dåligt så går jag gärna. Känner mig som en gnällis. Men min mage kändes verkligen inte bra. O jag förstår inte varför det ska göra så ont. Vad är fel liksom?

Kan det va att jag känner lite stress o press nu med skola, antologi, hemtenta, jobb och umgås med vänner. Jag hinner liksom inte. Tiden räcker inte till. Nånting måste jag underprioritera lite nu. O jag tror det får bli att jag ska jobba lite mindre på helgerna. Iaf fram till jul. Det är ju bara Nov o Dec. O se hur jag mår då. Då hinner jag få mer gjort från skolan. Täntke ta bort fredagsstängningen så jag har den kvällen på mig att bara vara.

Men samtidigt är det skittråkigt För jag är van att ha fullt upp när inte Fisen är här. O sitta ensam en fredagkväll känns bara fel. Men kanske att jag behöver det för o må lite bättre.


Nu är det bara en vecka kvar med Jimmy i huset. Känns la både bra o tråkigt. Ska bli skönt o få tillbaka mitt hem. Och det är bara mitt liksom.

Men samtidigt kommer det nog bli ganska tomt. Det är ganska nice o ha honom här o snacka lite skit o så. Men sju veckor är lång tid. Lång tid som iof har gått riktigt fort.


Fisen kom hem tidigt idag eftersom att jag slutade tidigt. Det var skönt. Jag saknar henne massor när hon är borta. Samtidigt är det ett bra tillfälle för mig att träffa kompisar och jobba med mera. Speciellt eftersom att mina vänner inte har skaffat så mycket barn, så för dom är umgås samma som gå ut, eller dricka alkohol. Jag är gärna på o gå ut, som singelmorsa så måste man ju checka marknaden, haha! Men jag dricker inte så ofta. =) Till exempel så va jag supernykter igår. Även om folk verkade tro att jag va lite tankad som Matte uttryckte sig. Det är ju skönt, tror ffolk att jag är småfull så äre ju ingen som tjatar på mig om o dricka :D


Men iaf, min lilla Fis kom hem. Det var skönt o ha hela söndagen för varann. jimmy stekte pannkakor o vi mös här hemma. Jag vågar ju inte liksom gå så långt för annars hade vi gett oss ut. Det var ju fint väder. O nu på kvällen satte vi oss i soffan o kolla klart på Singing Bee, o Fisen låg i mitt knä, hon somnar aldrig så. Men jag satt o sjöng Almost Lover för henne. O hon slockna nästan direkt. Det var så jäkla myyyys!

Jag älskar dig min lilla prinsessa!


O förresten alla: www.bloggus.blogg.se

Det är där det händer =)


Kärlek <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 27 november 2008 08:07

Hej mina söta läsare. Det är kul att ni fortfarande hittar hit med tanke på att jag inte skriver här längre.   Men snälla besök gärna min nya blogg. Ni är fortfarande fler läsare här, än på min nya blogg. VARJE DAG!   Så klicka in på: http://singelmo...

Av Louise - 22 november 2008 01:58

Seriöst mina söta läsare, vart är ni?   Igår hade jag 60 läsare i den här bloggen som jag inte bloggar i längre. Men bara 28 i min nya blogg.I förrgår hade jag 78 läsare i den här bloggen. Följ gärna med till min nya blogg. Jag tycker om er :D   http...

Av Louise - 20 november 2008 22:33

Okej jag ber hundra tusen gånger om ursäkt. Men nu lämnar jag även denna blogg. Jag vill ha en fin blogg, med en fin header o allt sånt där. Så jag går över till blogg.se. Det var där jag började min resa som bloggare.   Nu 3 år och 4 bloggar senare ...

Av Louise - 20 november 2008 18:54

Har ni det bra? Här är det toppen faktiskt. Vi har en riktigt bra dag =) Om man nu inte tänker på allt plugg som ligger framför mig imorgon bitti. Men det glömmer vi för ett par timmar tycker jag =)   Jag är inte sugen på o plugga imorn. Jag är sugen...

PM

Av Louise - 20 november 2008 14:10

Haha, mötte Norrmannen på väg hem från stan. Han hade inte börjat han heller, han hade iof inte ens gjort sin observation o det har ju faktiskt jag gjort =) Imorn är det han och jag och säkert många andra i klassen som ska kriga om böckerna. Jag komm...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards