Alla inlägg den 2 september 2008

Av Louise - 2 september 2008 22:21

Sitter hemma i soffan nu med datorn i knäet, om så många gånger förr, o som så många gånger framöver.


Sitter o ser film, funderar på massa saker och sitter o skriver.
Japp, jag är fortfarande tjej. Skönt att man får svar på det då o då...


Jimmy min kära inneboende ligger i den andra soffan med sin dator i knäet. Jajjemen, här är vi sociala o trevliga med varann. Haha, skriver till o med på msn till varann. Prata är överskattat :)


Haha, Fisen var skittrött när jag hämta henne på dagis. O sen va hon trött ända till vi la oss i sängen o skulle sova. Då möspös vi massa o skrattade o hade kul. Busade lite.
Det är skönt o kunna gå o lägga sig med henne när jag är pigg o har ork att busa lite innan. Det är hemskt att lägga henne som i söndags. När mitt tålamod är kort som en tändsticka o jag är som en sur morsa. Men då blev det iof alldeles för sent med.
Min bästaste bebis. Mamma hjärtar dig mest av allt på denna planet.


Kärlek <3

Av Louise - 2 september 2008 13:04

Fan vilken huvudvärk jag har. Ska försöka vile en halvtimme o sen plugga massa.

Vart i skolan nu, kändes lite onödigt att gå dit, kunde ha lagt den tiden på hemtentan. Men men.


Naej uschalingen va trött jag är.
Jag ska bannemig vila lite, sen läsa massa!


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards