Alla inlägg den 19 september 2008

Av Louise - 19 september 2008 15:20

Idag lämnade jag in mitt arbete. Jävla bra jobbat Lojzan. Satte mig på bibban vid nio imorse. Märkte att de böcker jag behövde var utlånade så jag fick inte med den litteraturen, så jag lämnade in det utan den. Kommer säkert få ett U på grund av det. Men då äre bara o komplettera med en eller två böcker till. Vad gör man när man är i sista sekund som jag?


Sen blev det lunch med Natta på stan. Gick en sväng. Köpte en klänning till imorn. Ja ni vet en sån leggingsklänning. O så köpte jag nya örhängen med. Har ju typ bara mina ringar, kan ju va kul med några andra också. O sen gick vi o mötte Robin o de gick hem o jag gick hem. Ja ni vet.


Gaah, kanske har Natta rätt. Kanske blir man bara besviken. O kanske ska man lägga ner innan man är alldeles för inne i allt.
O kanske ska jag lyssna på Tommy som säger åt mig att inte vara så jävla seriös jämt o bara ha lite kul =)

O den där jäkla Matte som sagt varje dag nu att han ska komma. Han kommer ju inte. O det är surt som fan. Men men. Kanske som han sa. Jag hoppas han vill hälsa på mig innan han drar hem igen för sen är han där till slutet av Okt. O det är trist.


O nu ska jag hämta Fisen o sen ska vi gå en runda till på stan med lillasyster. Annars blir hon arg, o man vill inte ha en arg lillasyster. Hon kan bli riktigt arg!

Idag tror jag Jimmy beger sig hem till Båstad, men bara för helgen. Eller kanske att han åker imorn. Vem vet.

Imorn äre iaf gårdsfest och avskedsfest hos Empalainen. Det ska bli nice nice.
Men innan det blire busfabriken med Fisen o Kevin =)


Nu ska jag gå på toa o sen hämta min bästaste. Min älskade.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards