Alla inlägg den 11 september 2008

Av Louise - 11 september 2008 21:38

Stan idag med mina fisar Lotta o Natta, samt Lilli o Fisen!

Det var trevligt. Kul. Haha, man skrattar ju med dom där två iaf.


Va o Fika på kupolen, haha. Där satt visst en kille som jag vart kär i. Kände knappt igen honom, jag vet vem Lotta mena men inte fan mindes jag att han såg ut sådär. han va ju ganska snygg iaf. Haha. Men iaf så stod vi länge o väl o kollade på dom grabbarna o pratade o hade oss. Tror garanterat dom märkte för de kollade ganska mycket tillbaka. Haha!


Nu är jag hemma, Fisen har sett på teletubbies. En ny film den här gången. O sen såg vi idol, nu sover hon o Jimmy o jag sitter här lika sociala som vanligt. Wihiii!


O pengar kommer senast tisdag. Me like!

Nu blire shopping. Fisen måste ha massa massa massa saker :D


Kärlek <3

Av Louise - 11 september 2008 09:30

Fan va inne på CSN nu o såg att det stod PLANERAD på mina utbetalningar. Det borde la innebära att de är på G? Eller?

Lämnade iaf studieförsäkran nu, o det kan man la inte göra om man inte sökt o fått Godkänt på ansökan? Eller?

Iaf om det nu är så att dom godkände min ansökan fastän jag saknade 3,5 hp så är jag lyckligaste människan på planeten. HELT SERIÖST!!!

Såna fall får jag pengar. O det är inte lite pengar =)
Fan va nice, blir en tripp till IKEA såna fall. Måste köpa massa nytt till den lilla skiten med. Galonisar, vinterjacka, vinteroverall, överdragsbyxor, sköna kläder till dagis, vinterstövlar. Ja you name it. Till vintern är det fan mest kläder som måste köpas. Men det blir bara kul nu om jag får mina pengar. Tänkte försöka spara typ 10000 med.
Får göra som sist o ge dom till min kära mamma. För annars klarar jag det inte :D


Nae nu är jag skitglad!!!
Men jag tror inte riktigt på det än. Haha, men jag kunde ju lämna studieförsäkran o dom hade skrivit planerad på utbetalningarna. Så jao, jag hoppas fan att dom kommer nu.

Skolan idag o kirra sista slutdiskussionen på bokanalysen.

Sen blire hem o kirra hemtenta o lunch.

Fisen ska hämtas på dagis o sen ska jag träffa Natta o Lotta. Ska bli kul. Haha! O så ska jag få hålla den där lilla lilla lilla bebisen.

På tal om bebisar... min bebis. Hon är 1 och ett halvt idag. GAAAAH!

Förstår ni vad stor hon blivit och vad fort tiden har gått. Ett o ett halvt år mammas lilla lilla bebis!

Idag sa jag till på dagis att de skulle väcka henne efter max en o en halv timme kanske till o med en timme räcker. Fan det funkar inte på kvällarna.
Visst är det mys o sitta o gosa med henne framför tv:n på kvällen. Men just nu är jag sjukt stressad i skolan så jag skulle behöva få henne i säng.
Men men, det rer sig =)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards