Alla inlägg den 20 september 2008

Av Louise - 20 september 2008 02:03

Shit pommfritt asså!
Kom nyss hem efter en kväll hos bror, Cammen o Oliver. Är sjukt trött.

Vi fick apagod middag, potatisgratäng o roulader med gorgonzola. O efterrätt med glass, grädde, maränger o chokladsås. O just det, bananer med. Det var ju lite nyttigt iaf.


Sen spela vi monopol som ALDRIG tog slut, haha, vi gav upp för vi hade två vakna bebisar kl 00,30. Inte alls bra, men va fasen. Så kan det gå när det är fest =)
Kom hem o satte oss o snackade lite på gården Sara o jag. Då ramlade grannen ut också. Hunden kunde visst inte sova så han snacka lite skit med oss. Skittrevlig kille. Göteborgare, men upptagen. Illa!


kom in hemma o möttes av en sovande Jimmy i soffan. Haha, stackarn. Frågan är om han ska väckas eller om han får sova vidare. Hmmm.

Nae, jag är skittrött. Imorn äre busfabriken. Hur fan jag nu ska komma upp.
O har inte PartyPeter kirrat vin till Sara så måste jga till systemet. För jag tänkte kalasa lite imorn. Men tihi tihi, Geften har ju vin i min kyl, o allt som står i min kyl är mitt, eller hur =)


Känns konstigt att mer än två år senare så handskas man med samma känslor som då. Det kan vara jobbigt att prata om men samtidigt skönt.
Allt som hände, allt du gjorde, allt jag kände. Det kommer upp till ytan o det är jobbigt o prata om, men samtidigt så är det skönt att folk slipper undra.


Nu är Nt utanför. Haha, varje gäng dom är här så tänker jag på en ganska rolig grej som hände. Haha. Men men. Det är min hemliga grej :)


O Carro, grattis =)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards