Alla inlägg den 16 september 2008

Av Louise - 16 september 2008 23:30

Upptäckte Lifehouse igår. Matte spelade det för mig.
O jag blev kär. Älskar de =)
Sjukt bra. Lyssna på Lifehouse- Everything.
YEEEES, High five!


Inatt är Fisen o jag ensamma, Jimmy skulle sova hos Emmy för imorn ska han vara på SR istället för East FM. Nice nice för honom. Kul o prova på nått annat med. Han har redan vart här en månad. Sjukt vad tiden går fort.

bara tre veckor kvar nu eller nått. Sen drar han igen o jag är ensammen här igen. Sjukt tråkigt.

Skönt att bara ha någon att prata lite med på kvällen, eller bara veta att han ligger här breve liksom.

Jag har alltid hatat att vara ensam, men sen vande jag mig. Men jag tycker fortfarande om att ha folk nära mig, och just nu är det jobbigt igen att vara ensam. Tomt iaf =)


Fisen somnade nog helt okej idag. Väntade med att lägga henne tills efter Idol, hon hade aldrig somnat annars. O jag har inte ork o ligga i tre timmar o vi ska vara osams. Jag vill inte. Jag pallar inte. Tycker inte om när hon blir arg o ledsen o jag inte har tålamodet. Men idag gick det bra.


Nu är det snart två veckor sen hennes pappa var här. Jag tror han borde veta det med. Så han vet att det är min lediga helg i helgen, varför hör han inte av sig o frågar om han ska komma? Ska jag behöva skicka o tjata igen? Tänk om han för någon gång kunde ta upp det själv.
Sist sa jag att jag ville att vi har en rutin, ses en dag i veckan liksom. O det verkade som att han ville det själv. Men så hör han inte av sig iaf.

Gaaaaah!


You're all I want, You're all I need, You're everything. 


Nu ska jag sova.

Kärlek <3

Av Louise - 16 september 2008 17:51

Haha. Helt plötsligt blev jag medbjuden på Angerfist när dom kommer på Otten. Ojojoj =) Vad ska jag göra där? Haha.

Jag frågade honom om han vet vad jag lyssnar på för musik, o det vet han. Haha, men iaf. Sånt där är inte min grej. Håkan, LAsse, Schlager, Musikal. you name it. Men sånt där skit :D Haha!


Glömde säga häromdagen när Fisen kom hem från mormor o morfar o vi bara låg o pratade innan hon somna. Alltså vi hade nog världens coolaste konversation, jag förstod inte mycket av vad hon sa. Men det var ändå asgrymt.


Fan hon vill verkligen inte sova om kvällarna. Det tar knäcken på mig. Gaah.
Nu skulle jag behöva avbyte, jag orkar inte ligga minst 3 timmar varjekväll o få henne o sova. Tänk om man va två just nu, det skulle va skönt =)


Idag tog dom kort på dagis. Guu va kul när vi får det.

O snart är det dags för föräldramöte igen :D
Vuxenpoäng =)


Kärlek <3

Av Louise - 16 september 2008 00:52

Haha, såg på Hål i väggen, MÅSTE definitivt fixa min tv så jag får sexan. Det funkar ju inte o söka på fanskapet =) Men Jimmy får fan googla det åt mig. Det har han lovat :)


Men iaf, så fick jag höra uttrycket "Tänk 0-0 gubbar"

Har kört den en miljon gånger på jobbet när det känns segt.
Liksom "kom igen nu, nu tänker vi 0-0 okej?"
O alla bara "Eeh, va? Va menar du med deT?"


O antingen är jag den enda som sportat vilket jag inte tror, eller så är det bara ajg som spela i ett lag där vi alltid förlorade o alltid fick höra det pepptalket från min pappa/tränare =)


Nu ska jag snart sova. O ni som inte riktigt kan:

Tänk 0-0


Kärlek <3

Av Louise - 16 september 2008 00:05

Skrev skitlångt nyss o orkar fan inte en gång till. Men iaf, pengar idag, shopping idag, räkningar betalda idag, storhandling idag.


Fisen fick massa nytt. Man borde få mer underhåll o barnbidrag på hösten. För då går det åt massa till overall, galonisar o allt vad det ska vara. Tacka vet jag sommaren ^^


Jag har jordens huvudvärk. Saras piller hjälpte nada.


*Det är ju min älskling, jag älskar dig*

 Haha.


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards