Alla inlägg den 17 september 2008

Av Louise - 17 september 2008 23:17

Hade ingen vettig rubrik så det blev tadaaa!!!!

Iaf så är ni alla värdelösa bloggare, jag väntar o väntar men ingen bloggar, eller så är bara min bloggkoll så jävla seg vilket den brukar vara ibland. Det är fan surt.


Inget bra på tv, inget kul vid datorn. Kanske dags o sova då eller?


Läste i min bästaste Empas blogg att en blogg utan bilder är tråkig. Förlåt, men alla mina bilder läggs upp på bilddagboken.se där vi heter Lojziofisen. Men det har vart dåligt med fototagande så nu äre tomt på bilder.

Min bästaste Empa ska snart bli spanjorska på låtsas. O det kommer bli sjukt tråkigt. Även om vi inte ses så mycket nu för tiden så finns iaf chansen o stöta på henne på stan eller så. Men nixpix, inte nu längre när hon drar till Gran Canaria för o prova på bartenderyrket :D Hon kommer vara sjukt het =)


Imorn äre examination i skolan, nice nice. Måste förbereda mig massa men kirrar det imorn. Har ju en timme efter Fisen lämnats på dagis!


På fredag skrapar Nisse i rutan. GLÖM EJ ATT TITTA!


Kärlek <3

Av Louise - 17 september 2008 15:32

Mina kläder har kommit, o allt var perfa. Mest kär blev jag i mina jeans. Skitsnygga, lite långa kanske men det går ju o fixxa.


Kärlek <3

Av Louise - 17 september 2008 11:56

Sådär ja. Måste få ordning här. Mår fan dåligt så som det ser ut just nu.

Fisens grejer ligger överallt, kläder ligger överallt. Reklam o papper ligger överallt. Gaaah!

Disken måste jag få undan, det är inte så mycket, men alla glas går åt av ngn konstig anledning. Måste till Ikea o handla nya glas o sånt. Har liksom inte många :D
Colaglas från jobbet. Yihaaa!

Hungrig är jag med. Tänkte få klart städningen så kan man käka något sen.


Imorn äre skola all day long. Måste kirra mitt individuella med. Men jag evt precis vad jag ska skriva om så det går nog fort.


Kärlek <3

Av Louise - 17 september 2008 07:17

Fan va bra vi är, vi vaknade innan klockan ringde. hela 9 min =)
Ja inte jag då, utan Fisen, men hon väckte ju mig så jag var ju också vaken.

Fan första gången på länge som vi inte försover oss. Kan nog bero på att vi slapp brottas till klockan 00.

Eller så kan det bero på att jag var ensam igår o gick o la mig ganska skapligt.
Jimmys motto här är ju "inte innan klockan 12"

Tror det kanske blivit "inte innan klockan 2" ibland.


Idag ska jag bara lämna Fis på dagis o sen ska jag till skolan. Måste kirra mitt individuella, o sen ska jag hämta Fisen igen =)
Imorn är det Forum. Hoppas det går bra =)


Kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards