Alla inlägg den 7 september 2008

Av Louise - 7 september 2008 23:32

Haha, Jimmy kom hem nu. Precis när jag skulle släcka lampan i vardagsrummet såg jag bilen rulla in. Så jag tänkte va lite mer social med honom innan jag går o lägger mig. Haha.
När han kom o jag sa att jag skulle gå o lägga mig blev svaret:
Men va fan, vi går ju inte o lägger oss innan tolv.

Han har nog inte riktigt vant sig vid att jag är en kvällstrött människa som håller mig vaken för hans skull :)


Men iaf så avslöja jag mitt projekt för honom. VIlket är som följer:

Garderoben ska röjas ur, röd färg och svarta hyllor samt någon snygg spegel ska inhandlas. Och sen ska det målas, borras o göras fint där inne. Som det ser ut nu är det förjävla fult. Gröna gamla fula tapeter. Uäää!

Har man en fin garderob så ska den vara fin med...
Min alldeles egna walk in closet =)


Så iaf, när CSN-pengar o lön o allt vad det är kommer. Så ska det kirras. Har ju bara Jimmy till början av Oktober. Sen återgår mitt liv som singelboende igen...


Kärlek <3

Av Louise - 7 september 2008 21:28

Nejmen hejsan o hallå.

Ännu en dag börjar lida mot sitt slut. Jag är trött som en apa. Borde egentligen plugga lite nu när Fisen sover. Men jag orkar inte. Jag är så trött så jag vet att läser jag nu så tar jag inte in något i mitt lilla störda huvud. Så jag låter bli.


Idag har varit en trevlig dag.
Jag hade ju Fredda här som sov över. Vi spelade tv-spel igår, och idag hann han bara sova vakna, äta macka o sen gick vi.

Olivias pappa var här på besök med. Äntligen typ. Det var länge sen o hon har bubblat på om honom så jäkla mycket. Så det var dags idag =)

Sa åt honom att jag tycker vi borde få en rutin o försöka få en dag i veckan som hon är hans första prioritet. En dag då hon kommer först, o andra planer får komma i andra hand. Det är hon värd.


Sen bar det av till mormor för flygande Jakob. Damn va gott det var... Lillasyster o jag var där med våra små prinsessor. Det var trevligt. Fisen var ascool idag med sina nya Uggstövlar och sin fina tröja... Skulle tagit bild men batterierna är slut o jag har nada pengar.. Så tyvärr. :S


Nu ska jag se lite på filmen, vänta in "sambon" o sen gå o lägga mig.


Kärek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards