Alla inlägg den 3 september 2008

Av Louise - 3 september 2008 15:27

Idolkväll ikväll...
Hmmm, det känns inte riktigt rätt utan Emilia.

Det är bara för henne o masa sig ner hit ikväll o se på idol med mig.

Nae vars, så illa ska det la inte vara. men nästan!


Ikväll ska idolkvällen spenderas med systeryster o systerbyster.
HAHA!


Min storasyster kallar mig för bitterfi**a. Hon ska få på moppo!

För jag är fan inte bitter. Jag är glad, lycklig o rolig. Men har kanske nått inslag av bitterhet då o då. Det är la för synd. Men jag tror alla är bittra nån gång i livet.
Jag pratade med en klasskamrat igår, haha, o hon tyckte jag borde vara riktigt bitter.
Det är jag inte. Jag har lagt allt det där bakom mig. Det enda jag ser är nu.
Och visst jag är kanske lite bitter på att det inte funkar NU heller.
Men men. Det kommer o går som allt annat.


Nu ska jag fixa mig o sen dra mig mot dagis, o vidare mot syster.


Kärlek <3

Av Louise - 3 september 2008 14:42

Gaaah, det enda mina blogginlägg handlar om just nu är skolan. Kul liv =)

 Iaf så håller jag på med hemtentan, håller på med den andra frågan och tänkte bli klar med den idag o börja med tredje imorn. =) Nu börjar jag iaf se att det går framåt, när man svarar på frågorna asså. När man bara läser så känns det som att det aldrig kommer ta slut.
Plus att man känner sig dum i huvudet för det är inga lätta böcker eller frågor.

 Men va fan. Till nästa helg är den nog inne.

Har sagt så hur länge som helst, eller nae. Hade min egen deadline på att den skulle vara inne innan den 30:e Aug. Men så är det skola o andra saker.
Fisen fick inte va på dagis på tre dar, en av dom hade mamma henne men dom andra var hon hemma. O då blev det inget gjort...

 Men till nästa helg, jag tror det kommer gå.

Måndagen där är enda dagen som inte Fisen kommer va på dagis... Än så länge. För då är det stängt.

Men annars så har jag hela nästa vecka på mig, men jag ska göra bokrecension och en individuell grej i den här kursen med först.. Haha, ja ni hör. Det är inte lite just nu!


Idag ska vi till syster, hon skulle laga mat till oss, men det slutade nog med att vi skulle beställa mat. Jag ahr verkligen inte råd. Men okej då. Får väl lyckas ha råd med det idag.


Jajjemen. Nu ska jag skriva klart den här frågan. Sen hänga tvätt o göra iordning mig... O sen vart efter så ska vi hämta Fisen o knalla vidare mot syster.


"O du undrar vem, som kysser honom nu. O du undrar vem, vem om inte du" 

Håkan 1 Nov =)

Kärlek <3

Av Louise - 3 september 2008 11:25

Ojojoj, nu har jag läst ut boken. Grattis till mig.
Och jag har öppnat Word och min hemtenta. O jag ska fatta tangenterna o börja skriva nu, men ojojoj, vad ska jag skriva?
Jag förstår ju knappt boken.
Ska jag börja svamla nu o hoppas att det blir bra. Att det iaf blir ett par poäng.


O så är jag hungrig med. O ont i huvudet har jag. Kanske att jag ska ta lite lunch först, o sen hugga in på den här jävla hemtentan. Så gör jag!

 Spaghetti o köttfärssås, here I com!


Kärlek <3

Av Louise - 3 september 2008 09:43

Fan, min lägenhet är kolsvart, kanske för att regnet öser ner utanför o det knappt är nått ljussken.

Vad hände med sommaren, vad hände med Augusti?
Hela Aug bestod av regn, regn o ännu mera regn.
Det brukar åtminstone vara fint i Aug, till o med sept. Men nej då. Hösten kom tidigt i år.

Sommaren är över, o kanske är jag lite bitter över det.
Sommaren som är så härlig. Jag önskar vi hade vår o sommar året om.

Sen kan vi ha snö o vinter max två veckor vid jul o nyår. Det är min plan!


Sitter o planerar min Boråstripp just nu.
24-26 Okt tror jag att jag åker. Hänger lite på om Josie min fina kan då.
Vi ska mysa lite o sen dra till Gbg för o hitta min blivande man.
Det är så det är asså :)

Alltid när jag känner mig lite smånere så ska det planeras att komma bort lite.

Men jag måste ju iväg till mina blivande hemtrakter =)
You got to stick with the plan.

Synd att det inte är någon match då dock. Men kanske att lilla söta Erik ville åka den 18:e. Haha :D


Inget mer Stanna gå inte.

Lika bäst.

Emilia har nog helt rätt i att jag alltid måste ha någon.
Men nu tänker jag nöja mig med att inte ha någon.

Okej =)


Onsdag idag. Gaaah, tiden går så jävla fort. I helgen ska Daniel komma o träffa Fisungen. Det var riktigt längesen nu. Men så är det.

Du sa att det skulle bli ändring. Och jag trodde på det.


Nu ska jag nog plugga. Läsa ut den här boken o försöka svara på den frågan. Jag måste. Sen tar jag Liedman, svarar på den frågan imorn. O sen måste jag försöka svara på Giddensfrågan. Gaaah! Den är pain. Alla frågor är pain. Haha.

Måste kolla bibban med efter dom andra två böckerna. Så jag kan svara på de frågorna med. Mycket i skolan nu. Massor så att säga.

Vill bara bli klar med de här två åren. Eller tre. Men just nu siktar jag in mig på dessa två år o sen ta min Master i Gbg. Det är la ingen som missat min plan.


You got to stick with the plan.


Hösten:
Björn Gustafsson 9:e Okt
Göteborg 24-26 Okt

Håkan 1 Nov


Det är kärlek <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards